Inca o caut pe Fifi

Politia a reusit sa smulga, de la vecin, confirmarea faptului ca m-a mintit in legatura cu comuna 1 decembrie. Bun, deci am fost degeaba pana acolo. Insa partea buna e ca am invatat drumul… Si luni o iau de la capat. Practic, dumnealui sustine ca nu mi-a spus decat ca punct de reper, ca zona, numele comunei, ca parintii lui stau in vecinatate si ca sunt oameni batrani si bolnavi de inima si daca se trezeau cu mine in poarta, le-as fi provocat un stop cardiac din cauza sperieturii. Probabil ma crede mult prea urata sau ruda cu “Bau-bau-ul” si nu faceau fata intalnirii cu mine. Asa cum exista primarie in comuna 1 decembrie, asa exista si in satele, comunele, localitatile din apropiere si de luni le iau la rand. Maine, ma mai duc o data sa ma uit si prin localitatile din apropiere si cine stie, poate am noroc. Din aproape in aproape, poate o gasesc. Intre timp ma rog sa fie bine pana o sa dau de ea.

A! vecinul e revoltat ca i-am dat numele de familie pe blog si pe al presedintelui de bloc care i-a dat aprobarea sa o duca departe, fara sa imi fi spus in prealabil, stiind ca vroiam sa o iau in casa sau ca imi pasa de ea, mai mult decat de un caine comunitar. Pt ca dnul T sustine ca i-a comunicat presedintelui blocului (mare functie ce are si asta) cu cateva saptamani in urma ca vrea sa o ia, si i-a spus ca dc e cineva care trebuie anuntat, sa o faca, insa respectivul a omis sa ma anunte, in ciuda faptului ca avea cunostiinta exact despre intentiile mele. Ma bucur, asadar, ca dansii imi citesc blogul si le multumesc inca o data pe aceasta cale. Le spun, deasemeni, ca le doresc sa treaca si ei prin ce trec eu acum si prin ce trece Fifi si puiutii ei de cateva zile. Inzecit. 

Inca o caut pe Fifi!!!

Ra

Leave a Reply

