Fifi, ce sperietura am tras azi!

Nu stiu cui sa multumesc mai intai pentru ca mi-au trimis un gand bun, o incurajare sau mi-au spus ca au vazut caini care seamana cu Fifi, prin diferite parti ale Bucurestiului. Am sa ma duc sa ma uit, poate o gasesc, nu las nici un loc din cele ce mi-au fost indicate. 

Insa, cel mai tragic a fost cand Beatrice mi-a spus ca in zona comunei 1 decembrie, acolo unde am cautat-o pe Fifi azi, a foat adusa la un cabinet veterinar, o catelusa care corespunde descrierii lui Fifi. Cu gatul taiat. Da, ati citit bine, o catelusa care avea traheea sectionata din cauza  ca a fost legata  de gat cu sfoara si s-a zbatut pana ce si-a sectionat traheea. Au operat-o, acum este bine, desi e speriata rau si nu e Fifi, desi poate chiar si asa, mai bine era Fifi si stiam macar ca termin cu cosmarul, o luam acasa si o ingrijeam, asta era, o gaseam… Marturie  a ceea ce spun, stau pozele pe care am sa vi le arat mai jos…

Problema e ca m-a pus pe ganduri, daca Fifi ajunge pe mana unor nebuni, daca ingheata de frig cu puiutii ei, daca o ranesc alti caini mai mari si mai rai? daca moare de foame, de sete, etc?? Va rog, orice informatie e bine venita…

Ra

Leave a Reply

