Update Fifi

Hey, am fost azi si am cautat-o pe Fifi in comuna 1 decembrie, unde mi-a spus dnul care locuieste cu mine in bloc, ca a dus-o pe Fifi, la parintii lui. Ciudat este ca mai intai am vorbit ieri cu iubita vecinului, care nu a vrut in nici un fel sa imi spuna unde a fost dusa catelusa, unde a fost lasata sau cui a fost data. Mai apoi, vecinul cu pricina a spus ca a dus-o la parintii lui, in comuna 1 decembrie, nevrand sa imi dea alte detalii, cum ar fi unde locuiesc acestia, daca o au sau nu. Vag, mi-a spus ca e posibil sa fi dat-o unor muncitori care muncesc cu ziua prin comuna si care au muncit la casa parintilor sai, pana “mai ieri”. Insa acum nu mai sunt de gasit acei muncitori. Azi am fost de dimineata in aceasta localitate, am gasit intelegere si amabilitate la primarie, domnul viceprimar m-a ajutat explicandu-mi cum e impartita comuna si pe unde sa merg ca sa acopar suprafata ei, cautand-o. Vestea proasta este ca, dnul viceprimar a dispus chiar cautarea familiei acestea (presupunand ca parintii vecinului poarta acelasi nume cu al fiului lor) si nu apare in registrele primariei. Mi-a explicat ca oricine cumpara o bucatica mica de pamant (d’apai o casa) in comuna, trebuie sa o declare si astfel apare in registrele lor. Mi-a spus, apoi, ca nu vrea sa foloseasca termenul “minciuna”, dar ca cu siguranta m-a pacalit, vecinul, cand mi-a spus ca parintii lui locuiesc in aceasta comuna. Cu toate acestea, am cautat pe strazile comunei, uitandu-ma ca nebuna in curtile oamenilor, intreband localnicii daca au vazut o catelusa sau daca cunosc muncitori zilieri pe acolo. Am cautat si pe la blocuri, crezand ca poate s-a pripasit pe la vreo scara de bloc, insa fara noroc. M-am intors acasa fara Fifi, dar am fost la politie si am depus o plangere ca mi-a fost furata catelusa si desi autorul isi recunoaste fapta, nu vrea sa  spuna unde a dus-o. Un agent de proximitate il va cauta acasa si politia comunitara il va chema la sediu pentru declaratie. Probabil ca va primi si o amenda, astept sa vad daca am vreo sansa sa aflu unde a lasat-o pe Fifi.

Multumesc celor care au dat share postului de pe blog, celor care mi-au repostat statusurile pe facebook si celor care mi-au lasat un comentariu cu un gand bun, o incurajare, orice. Inseamna mult pentru mine. 

Daca ma mai puteti ajuta, repostand poza ei, va raman recunoscatoare.

Ra

22 Comments (+add yours?)

  1. AntiPitzi
    Jan 19, 2012 @ 16:03:59

    Draga Raluca, te-ai gandit vreodata ca este posibil ca unii vecini sa nu-ti agreeze catelul? Daca e al tau tine-l in casa ca sa nu incomodeze pe nimeni. Nu este nimeni obligat sa-ti suporte cainele in curtea comuna.
    Sanatate!

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 17:02:09

      Da. M-am gandit si am realizat ca sunt oameni care nu suportsu sa-l vada 2 min, cat faceau de la poarta pana la scara blocului. Si 2 min e mult spus!!! Sunt si oameni facutu asa… Din pacate!!!

      Reply

    • kdanv
      Jan 19, 2012 @ 22:05:11

      Draga AntiPitzi,

      Te-ai gandit vreodata, inainte sa “lovesti” pe cineva intr-un moment dificil? Nu este nimeni obligat sa te asculte.
      Iti poti arata dezaprobarea mult mai politicos si frumos, draga Pitzi. Si imi cer scuze ca te-am jignit intrebandu-te daca gandesti.

      Cer scuze Ra pentru comentariu, dar daca tu esti prea politicoasa…

      Reply

      • Ra
        Jan 19, 2012 @ 23:52:34

        Sunt convinsa ca nu s-a gandit si nu asta e important acum, ci faptul ca vreau sa o gasesc pe Fifi…

    • Titus
      Jan 19, 2012 @ 23:18:02

      Ce grea trebuie sa fie o viata plina de ura…

      Reply

      • Titus
        Jan 19, 2012 @ 23:20:16

        comentariul meu este la adresa lui AntiPitzi..

      • Ra
        Jan 20, 2012 @ 00:06:37

        Da, asa e, unii oameni sunt plini de lucruri rele si uarte, grabiti sa critice si sa judece. Din pacate, astefel de oameni traiesc printre noi, restul…

  2. adn
    Jan 19, 2012 @ 16:34:33

    ce rau imi pare..

    Reply

  3. Hapi. River_woman
    Jan 19, 2012 @ 17:43:06

    N-am prea inteles….Locuiesti la bloc si ai lasat cainele singur afara?
    Sau era cainele blocului si iti placea tie…….?

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 18:06:10

      era un caine al blocului, un caine comunitar care statea in curtea interioara a blocului. Era de talie mica, deloc periculos, ba din contra foarte afectuos si jucaus. Nu eram sigura care il ingrijea si il hranea, dar sa spunem ca ma implicam mai mult decat ceilalti vecini. Cred ca din 80 de familii, vreo 4 nu-l agreau deoarece sunt persoane care urasc cainii by default, nu pe ea in mod special. Cam asta este pe scurt…

      Reply

  4. Hapi. River_woman
    Jan 20, 2012 @ 12:34:17

    Mda, cunosc scenariul 😦
    Ra, din pacate, exista oameni care se poarta unul cu celalalt ca niste bestii si socializeaza gaunos. Nu poti astepta de la ei sa se poarte frumos cu animalele.
    Daca il gasesti si il aduci inapoi intre blocuri, cineva il poate otravi sau si mai rau – sa il omoare cu pietre, sa il chinuie.
    Nu ai si tu un prieten care sta la casa sa-ti faca o favoare si sa il ia in curte? O matusa, ceva? Ii duci tu de mancare
    Pe de alta parte trebuie sa stii ca nu poti salva toate animlutele , dar daca ai facut asta cu doua, trei, sigur ti-e sufletul mai usor 🙂
    Succes

    Reply

  5. Hapi. River_woman
    Jan 20, 2012 @ 15:11:12

    Am si eu animalut……
    Si te asigur ca m-as fi purtat cu “domnul” care l-a luat …fara manusi. Nu inteleg de ce nu te conduce in locul in care l-a lasat. Doar daca nu l-a lasat pe undeva sa moara de foame sau si mai rau 😦

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 15:21:28

      Chiar si daca l-a lasat in vreun camp, tot aveam un loc de unde sa incep sa o caut… Macar de mi-ar spune ceva!!!

      Reply

  6. gigi
    Jan 21, 2012 @ 13:03:50

    Draga Ra,

    Imi pare nespus de durerea pe care o resimti.

    Trebuie sa intelegi ca exista oameni cu probleme mult mai serioase si cred ca acest demers al tau este unul putin disproportionat.
    Nu inteleg de ce insisti atat cu aceasta problema, atata timp cat chiar tu, recunosti ca este vorba de un caine al strazii, pe care nu l-ai luat la tine in locuinta si pe care unii dintre vecinii tai sunt indreptatiti sa nu-l agreeze.

    Asa ca propunerea mea este sa te concentrezi pe alte cauze care sa aiba o importanta sociala mai mare si care sa merite acest efort.

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 13:48:11

      Pentru fiecare om, problema si durerea lui, sunt cele mai mari. In acest moment, durerea mea este raportata la disparitia catelusei si problema mea este sa o gasesc. Indiferent d ecauza, fac ceva pt una, chiar daca e doar cauza mea. Tu faci ceva pentru cineva/ceva? Sau stai si o arzi aiurea toata ziua? Eu cand cred in ceva, fac tot ce imi sta in putinta ca sa obtin ceea ce imi doresc, asa cum atunci cand s-a intamplat tragedia cu caii din Delta, in loc sa stau cu mainile in san acasa si s aplang in fata tv, am plecat la Urleasca si am muncit o vara alaturi de ceilalti voluntari – asa fac acum – orice, ca sa o agsesc pe Fifi. Zi frumoasa!

      Reply

  7. Luca
    Jan 21, 2012 @ 16:32:53

    Buna, Raluca,

    In calitate de client frecvent al companiei Tarom, gasesc ca posturile de pe acest site, ca, de altfel, si intamplarile relatate, se situeaza mult sub standardele de profesionalism si probitate morala ce ar trebui sa caracterizeze o persoana de la care, in situatii extreme, se asteapta sa actioneze cu sange rece, promtitudine si maturitate pentru linistirea pasagerilor si chiar salvarea unor vieti omenesti.

    De aceea, ma raliez celor care considera ca acest demers este de-a dreptul ridicol si lipsit de substanta.

    Oricum, intentionez sa scot cateva print-screen-uri de pe acest site, ca de altfel si de pe pagina de facebook, pe care sa le trimit in atentia directorului HR al Tarom. Poate te ajuta el/ ea sa ai mai mult timp liber sa te concentrezi mai mult pe “cauza Fifi”, spre binele viitorilor pasageri ai Tarom.

    Cautare placuta!

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 17:09:24

      Si ce urmaresti cu asta? Sa ma concedieze? E posibil. Atunci te-ar multumi faptul ca am ramas pe drumuri fara o slujba datorita faptului ca incerc sa gasesc o catelusa? Super! Pune acest fapt la indoiala moralitatea mea? Profesionalismul meu? Ma lipsesc de odihna si ma duc obosita la curse? Sunt in concediu, deci in timpul liber o pot cauta in tihna, nu imi afecteaza planul de zbor, timpul de odihna necesar pt a fi apta de zbor sau ceva care sa se interfereze cu profesia mea! In continuare voi zambi frumos pasagerilor, voi fi la fel de bine pregatita teoretic si practic si marturie imi stau testele scrise date in cadrul centrului de pregatire Tarom, in timpul recurentelor, ca si rezultatele obtinute in cadrul simulatoarelor de zbor si sa nu uitam de examenele pt obtinerea si prelungitea licentei de zbor in cadrul Autoritatii Aeronautice Civile. Sa spunem, totusi, ca toate acestea nu ar fi luate in seama de catre superiorii mei si ar dispune concedierea mea in urma sesizarii tale. Exista justitie, legi, avocati, media (presa, tv), etc… Nu sunt persoana publica si/sau politica si nu ma expun nici beata si nici indecent pe undeva, deci e aiurea si nefondat ceea ce spui… Dar e bine de stiut ca exista sansa sa imi pierd serviciul din cauza faptului ca cineva considera cautarea unei cateluse, imorale, ridicola si lipsita de substanta!!! O zi frumoasa…

      Reply

    • rcp
      Jan 21, 2012 @ 18:20:00

      Domnule Luca, in calitate de pilot al aceleasi companii, consider ca amestecati nejustificat viata personala a colegei mele cu viata profesionala. Atita timp cit nu aveti dovezi palpabile ca nu si-a indeplinit indatoririle profesionale la standardele cerute de noi, va rog sa va limitati la ocuparea scaunului pe care il aveti pe bilet si la savurarea calatoriilor cu avionul.

      Demersul dvs. de a trimite companiei print-screen-uri sau extrase de pe Internet cu probleme care nu privesc compania, nu va face decit sa aduca citeva zimbete pe fata noastra si sa ne dea o idee despre stabilitatea dvs. psiho-emotionala.

      O zi buna,

      Reply

  8. Titus
    Jan 21, 2012 @ 19:20:53

    Gigi, unii iubesc animale, unii sunt reci ca tine si fara suflet. Este alegerea ei si mai ales este blogul ei! Nu esti de aceeasi parere nu te obliga nimeni sa il citesti…

    Iar Luca (deci probabil domnul Nestian, Tempau sau “clientul frecvent” pus de acestia): esti o persoana patetica de care nu m-am hotarat inca daca sa-mi fie scarba sau…mila..

    Reply

Leave a Reply

