Ma ajutati, va rog, sa o gasesc pe Fifi?

Va rog din suflet, ajutati-ma sa o gasesc pe Fifi, share-uind acest post pana cand cineva poate sa imi dea vesti bune. Sambata, 14 ianuarie 2012, Fifi si cei doi pui ai ei, mi-au fost luati din curtea blocului de niste oameni fara suflet si aruncati pe undeva prin imprejurimile Bucurestiului. Puii aveau 2 luni, iar Fifi este o catelusa de talie mica, probabil o corcitura de pechinez, culoare maronie cu ciorapei albi. Aveti si o poza de-a ei, facuta exact in ziua in care a disparut. La gat purta o zgarda de piele, culoare rosie. E foarte blanda si afectuasa si e obisnuita cu oamenii. Nu vreau sa mai stea singura si speriata, in frig, fara mancare, apa si adapost si poate in pericol, cine stie pe unde a fost aruncata. Va multumesc mult!!!

Pe scurt, initial am aflat ca Fifi a fost luata de niste vecini si dusa la tara la parintii lor, la curte, unde urma sa fie in siguranta si desi nu imi placea ideea de a nu o mai vedea, m-am resemnat, zicandu-mi ca poate e mai bine pentru ea. Azi am reusit sa vorbesc la tel cu partea feminina a cuplului care a luat-o sau a dat-o pe Fifi si mi-a spus ca intr-adevar sambata a fost socrul ei in vizita si a dat-o cu tot cu pui sa o duca pe undeva prin sat, sa vada daca gaseste sa o dea cuiva. Am rugat-o frumos sa imi spuna in ce sat, sa tina puisorii pentru ca oricum urma sa-i dam, dar sa pot merge sa o iau pe Fifi inapoi, acasa la mine. Dumneai nu a vrut sa imi spuna si tot incerca sa ocoleasca raspunsul, gasind scuze cum ca nu stie daca a dat-o cuiva, unde a ajuns, la cine e, etc… Pana la urma nu am reusit sa obtin nici macar directia inspre care s-a indreptat cu Fifi, insa din spusele vecinilor, socrii dansei stau undeva inspre Valcea. Cel mai posibil e ca au aruncat-o cu tot cu puisorii ei, pe undeva in drum, neajungand in satul cu pricina si acum Fifi sufera pe undeva… Si eu plang acasa dupa ea. 

Va rog mult, daca din intamplare o vedeti pe undeva, raspunde la numele de Fifi si e foarte blanda, cuminte si jucausa, anuntati-ma. Adresa mea de mail este ra_3pop@yahoo.com. Va multumesc imens!!!!

 

Ra

76 Comments (+add yours?)

  1. Ovidescu
    Jan 19, 2012 @ 00:49:16

    Lasa aici adresa si numele jigodiilor care au luat cainii.

    Merci.

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 08:46:36

      Facebook http://facebook.com/NSA.Sandu Acesta este profilul de facebook al celui care, desi stia ca eu am grija de Fifi in mod deosebit, a spus celor care au luat-o sa o ia linistiti ca nu e nici o problema. Acei oameni i-au comunicat intentia lor cu cateva saptamani in urma si el nu a spus nimic…

      Reply

  2. serban
    Jan 19, 2012 @ 11:28:17

    Imi pare rau de catzelul dvs. As face orice sa-l aveti inapoi. Daca se rezolva pozitiv, as fi foarte fericit. Sunt, sufleteste, alaturi de dvs.

    Reply

  3. crina
    Jan 19, 2012 @ 12:57:27

    si daca Fifi va fi gasita, tot in curtea blocului va sta ? Sunt atatea cabinete in Bucuresti (voi presupune ca stai in Bucuresti) care sterilizeaza gratuit. SI chiar daca era sa o sterilizezi cu plata, merita efortul de a face un bine, gandeste-te cu a fost atunci cand amarata asta mica s-a imperechiat cu maidanezii, ce dureri cumplite a avut. Acei pui la 2 luni sunt foarte mari, deci s-a imperechit cu caini de talie mare. Si chiar nu puteai sa o iei in casa pe cateaua mult iubita dupa care suferi atat de mult ? Cat loc poate sa ocupe si cata mancare poate manca un catel de 5-6 kg ? Tine minte ca un catel care sta sta pe strada, este al nimanui, orice i se poate intampla – de la a o calca masina, de a fi otravita, de a deranja prin simplu fapt de exista in fata blocului….

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 14:11:09

      presupun si eu ca stai la mine in bloc. Ca sa lamuresc pe toata lumea, eu am vrut sa o sterilizez, dar a fost prea tarziu pt ca deja se imperechease cu respectivul dulau, de talie mare. Urma sa o iau in casa in iarna aceasta, apoi s-a imperecheat si cu pui nu o pot lua pentru ca puii fac mizerie (am mai tinut un pui in casa, iarna trecuta, pt a a juta o prietena, pana i-am gasit stapan si facea pipi din 3 in 3 min, prin toata casa) si eu, din cauza job-ului nu imi permit sa stau 24 de ore cu grija lor, pt ca fizic nu sunt acasa. Cand am aflat ca se putea steriliza, desi era gestanta, am dus-o la cabinet, dar fatase exact inainte sa o duc, avea deja sange pe ea si dr mi-a confirmat ca a fatat si nu mai aveam ce sa fac, era deja tarziu, altfel i-ar fi facut avort si ar fi sterilizat-o si plateam eu, fara probleme. Gasisem sa dau puii dupa ce implienau 3 luni (ar fi insemnat 15 feb), dar mi-au fost luati pe 14 ian si dupa ce dadeam puii, pe Fifi o luam in casa. De cand sta la noi la bloc, cand a plouat mai rau sau a fost frig, ori am fost acasa mai multe zile, am mai luat-o in casa si e exagerat de cuminte si nu deranjeaza nimic in casa. Iar de mancare nu s epune problema pentru ca ii cumparam mancare (carne) de caini si ii dadeam dimineata si seara, in fiecare zi. In plus, mereu ieseam sa ma joc cu ea, deci avea parte de toata atentia mea. Asa ca, sperand ca te-am lamurit, poate chiar crezi ca sufar si ca mi-o doresc inapoi. Acelasi lucru mi-a spus si dnul care mi-a luat-o, sa ma gandesc ca o putea calca o masina. Uite ca nu a fost sa fie asa, mai degraba te-a deranjat pe tine sau pe alt vecin, prin simpla ei prezenta in curtea blocului. Sper ca sunteti fericiti, asta presupunand ca locuiesti in acelasi blco cu mine, in scara de vis-a-vis…

      Reply

      • sabina
        Jan 19, 2012 @ 20:42:41

        Cu toate ca nu stau cu tine in bloc, deci nu te cunosc, deci nu cunosc nici catelul, sunt cu totul de acord cu Crina. Un catel mic face intr-adevar multa mizerie, dar puteai sa ii ingradesti intr-o jumatate de camera. Si puteai sa o iei de la bun inceput in casa si atunci nu ajungeai sa plangi acum dupa ea.
        Pacat ca iubesti asa cainii: afara, in jurul blocului. Sper sa fie gasita, pentru binele ei, pt ca ea si pui ei nu au nicio vina. Imi pare rau pt tine, ca mai esti si cam naiva (asta ca sa nu spun proasta): “De ce crezi ca a avut dureri cand s-a imperechiat? Tu ai dureri cand o faci? Dureri cumplite? D’aia esti nefericita, daca te-ai bucura de anumite chestii, poate ai fi mai buna, nu atat de frustrata….” Pt tine, asa, ca o informatie generala un caine de talie mica se imperecheaza tot cu un caine de talie mica…si tot asa, dar mi-e cam lehamite de lamentarile tale tardive….

      • Ra
        Jan 19, 2012 @ 23:45:54

        Nu te obliga nimeni sa citesti ceva ce iti face leahamite. Spre deosebire de mine, care vrea-nu-vreau, trebuie sa citesc ineptiile unora ca tine…

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 14:13:24

      De ce crezi ca a avut dureri cand s-a imperechiat? Tu ai dureri cand o faci? Dureri cumplite? D’aia esti nefericita, daca te-ai bucura de anumite chestii, poate ai fi mai buna, nu atat de frustrata….

      Reply

  4. Catalina
    Jan 19, 2012 @ 14:04:10

    Nu sunt impotriva cainilor (am si eu animalute – un catea si un pisic) chiar daca ultima data cand am avut o problema cu ei a costat asiguratorul masinii mele 8000 lei. Problema se pune altfel: daca o iubeai pe Fifi atat de mult, DE CE NU AI LUAT-O LA TINE IN CASA???? Mai ales ca este un caine de talie mica…acum incerci sa o gasesti dupa ce ai lasat-o pe strada? Ce fel de iubitor de animale esti???? Just asking…

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 14:18:28

      Ca sa lamuresc pe toata lumea, eu am vrut sa o sterilizez, dar a fost prea tarziu pt ca deja se imperechease cu respectivul dulau, de talie mare. Urma sa o iau in casa in iarna aceasta, apoi s-a imperecheat si cu pui nu o pot lua pentru ca puii fac mizerie (am mai tinut un pui in casa, iarna trecuta, pt a a juta o prietena, pana i-am gasit stapan si facea pipi din 3 in 3 min, prin toata casa) si eu, din cauza job-ului nu imi permit sa stau 24 de ore cu grija lor, pt ca fizic nu sunt acasa. Cand am aflat ca se putea steriliza, desi era gestanta, am dus-o la cabinet, dar fatase exact inainte sa o duc, avea deja sange pe ea si dr mi-a confirmat ca a fatat si nu mai aveam ce sa fac, era deja tarziu, altfel i-ar fi facut avort si ar fi sterilizat-o si plateam eu, fara probleme. Gasisem sa dau puii dupa ce implineau 3 luni (ar fi insemnat 15 feb), dar mi-au fost luati pe 14 ian si dupa ce dadeam puii, pe Fifi o luam in casa. De cand sta la noi la bloc, cand a plouat mai rau sau a fost frig, ori am fost acasa mai multe zile, am mai luat-o in casa si e exagerat de cuminte si nu deranjeaza nimic in casa. Iar de mancare nu se pune problema pentru ca ii cumparam mancare (carne) de caini si ii dadeam dimineata si seara, in fiecare zi. In plus, mereu ieseam sa ma joc cu ea, deci avea parte de toata atentia mea. Asa ca, sperand ca te-am lamurit, poate chiar crezi ca sufar si ca mi-o doresc inapoi.

      Reply

  5. Billycat Olguta Dolly
    Jan 19, 2012 @ 15:00:22

    Domnisoara Ra, nu mai lua in seama gurile spurcate si nu mai explica cui nu e in stare sa priceapa. DA, o catelusa mica daca e prinsa de un dulau, poate sa si moara-iar persoanele care comenteaza in fel si chip sa isi mai extinda cultura-de la fericirea imperecherilor umane (indiferent de marime), la lucruri mai importante. Daca nu putem spune o vorba buna cuiva in necaz, mai bine ne coasem buzele sau cine stie, poate persoana cu terapia frustrarilor, stie la ce se mai folosesc

    Reply

  6. lisa
    Jan 19, 2012 @ 15:24:09

    lasa-ti domne prostiile ca de ce nu a luat-o acasa si chestii d-astea voi de ce n-ati luat-o acasa????avea grija de ea e de-ajuns!!!ajutati-o sa-si recupereze catelusa in loc sa spuneti atatea cretinitati.eu o sa te ajut cat se poate si sper sa o gasesti

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 15:28:06

      Multumesc mult, ma gandesc sa fac niste afise si sa le pun, dar nu stiu unde sa merg sa le pun, unde sa o caut pentru ca omul care a luat-o si a dus-o, nu vrea sa spuna exact ce a facut cu ea, desi l-am rugat frumos, plangand, sa imi spuna si dc a lasat-o pe vreun camp, oriunde, ca s ama pot uita dupa ea, prea departe de locul unde a lasat-o – nu poate sa fi ajuns. Azi am cautat ca nebuna prin toata comuna, intreband oamenii din curti si de pe strada… Nu stiu ce sa mai fac…

      Reply

  7. bffmylove
    Jan 19, 2012 @ 15:40:27

    Sper sa o gasesti, este o scumpa.

    Reply

  8. Claudia
    Jan 19, 2012 @ 18:23:38

    Buna. Un catel la fel ca cel din poza, dar fara zgarda, s-a urcat azi intr-un troleu de pe la Universitate si a coborat la Mosilor, dupa ce a vazut acolo, in statie, un al catel. Era foarte bland si s-a asezat in masina fara probleme. A stat si l-am mangaiat si era clar obisnuit cu oamenii. Claudia

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 18:41:52

      Ms mult, o sa merg in zona maine. Ms mult!

      Reply

      • sabina
        Jan 19, 2012 @ 20:45:20

        De ce nu te-ai dus azi???? erai prea ocupata cu blogul tau?

      • Ra
        Jan 19, 2012 @ 23:47:07

        Unde sa ma duc azi, nebuno? Am fost jumatate de zi in comuna 1 decembrie, unde sa ma mai duc? Am fost si la politie… Si sa stii ca blogul meu, cu care sunt ocupata si facebook-ul, m-au ajutat mai mult decat crezi!!!!

  9. Billycat Olguta Dolly
    Jan 19, 2012 @ 18:33:32

    Trebuie cautat si la hingheri; poate exista cineva din vecini, mai putin hain, care a vazut scena.
    I-am scris pe Face si i-am urat sa fie rasplatit pe masura faptelor sale

    Reply

  10. Geo
    Jan 19, 2012 @ 21:44:32

    Buna:-) eu am vzt o catelusa kre semana cu cea din poza, in Titan, mai exact cum vii dinspre intersectia d la brancusi, dinspre brd, traversezi la semafor, o tii inainte si a 2 strada la stanga, e un parc d joak, chiar pe langa cabinetul stomatologic. Avea si zgarda rosie catelusa, chiar mi-a atras atentia k era foarte jucausa.

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 23:48:27

      O sa merg maine, dc vedeam la timp coentariul tau, treceam si in seara aceasta pt ca am fost in zona, la mama!!

      Reply

  11. laura
    Jan 19, 2012 @ 22:08:22

    Este imposibil atita timp cit stai la bloc sa nu fi vazut o babuta ce s-a intimplat cu catelusa ta.Presupun ca in afara de tine o mai iubeau si alti vecini…intreaba-i si pe ei,intreaba oamenii care se plimba cu ciini in zona si o cunosc,intreaba babutele de la bloc…mergi la hingheri neaparat…si mergi la usa vecinei care zice ca a luat-o…urc-o in masina si via vilcea daca ea zice ca acolo a ajuns Fifi,amenint-o cu politia pt.animale chiar daca nu prea exista dar macar sa se sperie si sa-ti spuna.Mi se rupe sufletul de ea si puii ei.Daca da Dumnezeul si o gasesti ia-o in casa fara sa te mai gindesti.Mult succes.

    Reply

    • Ra
      Jan 19, 2012 @ 23:57:24

      Daca o gasesc, o iau in casa si nu ma mai despart de ea ;). Cuplul de vecini care a dus-o de la bloc, refuza dialogul… Am resuit sa vb o singura data cu partea feminina, apoi nu mi-a mai raspuns si o singura data cu partea masculina, apoi tacere. Cu chiu cu vai am reusit sa-l induplec pe el, dupa ce am plans vreo 15 min fara oprire la tel, sa imi spuna ce a facut cu ea si el tot incerca sa se justifice spunandu-mi ca o putea calca masina la bloc sau putea pati altceva si aici si ca asta e, acum a dus-o si gata. Nu are cum sa stie de ea ca parintii lui au dat-o unor muncitori zilieri care au dus-o la ei, d eunde vin ei, nu se stie d eunde pt ca parintii lui nu stiau nimic despre muncitorii care le-au trecut pragul casei pentru lucrari… Bullshit, minciuni, chestii d’astea… In comuna 1 decembrie, unde a spus, pana la urma, ca a dus-o, nu exista nici o familie cu numele Tempau, presupunand ca pe parintii lui ii cheama ca pe el. Am fost la politie si am dat declaratie ca mi-a fost furata o catelusa comunitara care era in grija mea pe domeniul public, poate obtin ei mai multe info cand il vor chema la sectie.

      Reply

  12. Iulia
    Jan 19, 2012 @ 22:24:40

    Reply

  13. anima
    Jan 19, 2012 @ 22:25:09

    fara nicio suparare, caci nu asta e intentia. doar de informatie, iti spun ca poti steriliza o catea chiar si dupa ce s-a imperecheat (ideal cat mai repede dupa), cu atat mai mult daca s-a imperecheat cu un caine mare (risca sa moara la fatare in cazul asta). este indicat sa o sterilizezi, zic, pentru ca eviti o gramada de probleme: o scapi pe ea de un chin, ii poti gasi un stapan, o feresti de cancer la batranete (scade incidenta cancerului), nu se mai chinuie niste pui amarati, nu se mai scandalizeaza stimabilii vecini ca s-a umplut cartierul de caini. poate nici nu se ajungea la treaba asta daca o sterilizai. nu incerc sa te fac sa te simti mai rau, dar niciodata sa nu mai amani o sterilizare, mai ales ca sunt cabinete care o fac pe gratis. eu din 2006 sustin sterilizarea maidanezilor, am platit, atras sponsorizari, participat la operatiile propriu-zise, am alergat dupa caini etc. STERILIZATI!!

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 00:01:45

      Am povestit intr-un comm ca am aflat tarziu ca se putea face chestia aceasta si am vorbit la un cabinet care venea s ao ia de acasa si sa o sterilizeze, scotandu-i puii. Numai ca exact cand a venit sa o ia, terninase de fatat, pt ca a venit f greu cand o strigam si era plina de sange. Dnul de la cabinet a spus ca poate a fatat si eu am insistat sa o ia totusi, dar a adus-o inapoi cu confirmarea ca a fatat. Toata treaba a durat cca o ora, timp in care puisorii abia fatati au rezistat fara mamica lor si au ajuns maricei, cum sunt in poze ;). Nu ma pricep la caini, sunt mai mult cu pisicile si nu stiam ca pote fi sterilizata, desi era gestanta. Asta a fost pacatul meu, lipsa de informare in ceea ce priveste avortul si sterilizarea la caini. Nu e vorba despre bani, plateam oricum. Acum, ce pot sa fac, e sa o caut si sa-i ofer un camin. Din pacate, stateam linistita pentru ca din 80 de familii, doar 4 nu o agreau si restul aveau grija de ea, coborau cu mancare si se jucau cu ea.

      Reply

  14. cineva
    Jan 19, 2012 @ 23:59:19

    nu prea te poti numi stapana acestei cateluse.. pacat

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 00:05:47

      Nici nu ma numeam stapana ei, doar aveam grija de e, hranind-o si oferindu-i afectiune si un adapost uneori. Termenul de stapana e prea mult pt mine…

      Reply

  15. xxx
    Jan 20, 2012 @ 00:28:18

    Trinca Ancuta Buna vreau sa te intreb daca stii cine i-a luat de ce nu ii dai pe mana politiei? si inca ceva cine i-a luat nu cred ca i-a luat sa ii arunce in strada ,i-s luat sa ii duca undeva inseamna ca sunt la ei, asa ca nu stiu de ce mai stai pe ganduri si da-i pe mana politiei….

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 00:38:09

      Am fost deja azi la politie si am depus plangere, la politia normala si la cea comunitara. Astept sa vad ce obtin ei de la respectivul…

      Reply

      • Anti maidanezi
        Jan 22, 2012 @ 14:33:56

        Nu te-au luat aia la misto? Numai retardatii cresc caini pe domaniul public… Daca cineva ar fi fost muscat de javra aia mica, te-ai mai fi batut cu pumnii in piept ca tu esti cea care are grija de ea? Ai fi raspuns in fgata legii?

      • Ra
        Jan 22, 2012 @ 15:05:28

        Nu m-a luat nimeni la misto. Eu nu cresteam un caine pe domeniul public, doar indragisem unul de pe domeniul public si ii acordam mai multa atentie decat altor caini comunitari… Javra aceea mica nu ar fi muscat nici o musca, era o javra adorabila si frumoasa foc!!!! Si, da, daca cumva ar fi facut ceva rau, cu siguranta as fi suportat consecintele, dc era cazul sa fie suportate de mine. In general, imi asum responsabilitatea faptelor si a vorbelor mele.

  16. raluca1988
    Jan 20, 2012 @ 02:19:10

    ce bestii imputite sunt oamenii 😦 eu una as omori bestiile sau le-as da leilor drept aperitiv, nu se gandesc cat sufera biata catelusa stand departe de stapana ei. sa dea Dumnezeu sa le ia Dumnezeu celor care i-au luat catelusa fetei ce le e mai drag

    Reply

  17. Alex
    Jan 20, 2012 @ 11:58:51

    Daca tii asa de mult la Fifi a ta, de ce o cresti in curtea blocului si nu acasa? De ce trebuie sa ii suporte vecinii tai toanele si harmalaia facuta? Si apoi curtea blocului nu este ograda ta, este spatiu comun.

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 13:03:48

      Nu are toane un catel, ce toane sa aiba? Harmalaie nu facea, plus ca pe langa bloc sunt alte zeci de caini, mari, care chiar fac galagie uneori. Nu Fifi era problema. Nu o cresteam in curtea blocului, ea s-a aciuat la bloc si eu doar aveam grija de ea, nu era a mea si am lasat-o eu pe strada, nebunilor!!!

      Reply

  18. Altcineva
    Jan 20, 2012 @ 12:09:06

    Iubire cu limite, sa nu faca mizerie, sa fie cuminte, asa poate il iau in casa. N-ai auzit de scutecele speciale pe care isi fac nevoile cateii pina ii poti scoate afara? Daca aveai un ciine cu ifose, poate l-ai fi lasat in casa, asa te lamentezi ca iubesti ciinii, dar cu limitele de rioagre.

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 13:06:58

      Nu am caine cu ifose pt ca I am not so much into dogs, I am more a cat person, deci nu e vb ca dc era un caine de rasa ii mirosea pisatul mai frumos si mi-ar fi sunat mie mai bine ca e pisat cu pedigree… E vorba ca proprietarul apartamentului nu ma lasa cu catei mcii in casa, fac pipi, chiar si pe langa scutec si intra in parchet, ii ramane miros, schimba pana si culoarea parchetului dc ramane ud. Serviciul pe care il am nu imi permite sa stau acasa 24h/24h ca sa pot sterge imediat cum fac. Deci, inainte sa judecati, faceti o laba sau bagati-va un deget in cur, apoi scrieti idioteniile astea pe aici, incercand sa ma invinovatiti pe mine fara sa ma cunoasteti sau sa cunoasteti situatia…

      Reply

  19. George
    Jan 20, 2012 @ 14:33:46

    Cainii de afara, de obicei nu fac nimic in casa decat daca nu sunt tinuti foarte mult timp inchisi … apoi, faptul ca nu se spune nimic despre locul in care este dusa s-ar putea sa insemne ca e prea tarziu si ca Fifi nici macar nu mai exista …

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 15:20:47

      Doamne, nu incerca sa gandesti macar ca nu mai exista, te rog, nu vreau sa iau in calcul si acest fapt… Ma rog si sper sa fie bine pana cand o voi gasi, pt ca trebuie sa o gasesc!!!

      Reply

  20. CLAUDIA
    Jan 20, 2012 @ 16:54:05

    Lasa-mi, te rog un nr. tel pe adresa de email. Daca aflu ceva care sa te ajute, o sa sun. Claudia

    Reply

    • Ra
      Jan 20, 2012 @ 17:03:19

      Poti sa imi scrii pe mail sau aici, vad in timp real comentariile, nu prea raspund la numere pe care nu le cunosc… Lasa-mi nr tau de mobil, sa il am si eu si nu aprob comentariul si iti dau un sms inapoi cu nr meu. E mai bine asa, ms mult.

      Reply

  21. gabi
    Jan 21, 2012 @ 07:08:52

    inca nimic?

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 11:51:43

      nimic… :(((( acum a inceput si nincoarea si stau cu inima stransa ca nu stiu ce e cu ea, daca are adapost macar…

      Reply

  22. gabi
    Jan 21, 2012 @ 13:48:53

    Ofera ceva banut,recompensa pentru copii din bloc.Poate au vazut ceva.
    Politia tot nimic nu a rezolvat?La adaposturi ai fost?

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 15:16:52

      Copii din bloc sunt prea mici si oricum nu au ce sa imi spuna, respectivul a urcat-o in masina si dus a fost! Directia o stie doar el…

      Reply

  23. gabi
    Jan 21, 2012 @ 13:49:31

    Nu se poate sa stai numai asa………….

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 15:20:19

      Nu stau doar asa, de luni ma duc si la adaposturi, am sunat la toate si nu e nici o catelusa asemanatoare ei…

      Reply

  24. Madeleine
    Jan 21, 2012 @ 20:51:08

    Daca a pus-o in masina a aruncat-o pe un drum sau pe autostrada in directia in care se deplaseaza el; nu s-a deranjat sa faca un drum special pentru ea.

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 21:25:00

      El spine ca a dus-o la parintii lui, la tara, initial in comuna 1 decembrie si apoi a spus ca in zona aceea, ca sa nu-i moara parintii de inima dc ma duc la ei in poarta. Sper sa spuna adevarul ca sa o caut pe undeva….

      Reply

  25. gabi
    Jan 21, 2012 @ 21:10:03

    Nu stiu,daca te ajuta cu ceva,dar iti spun povestioara mea.Sunt din Targu Mures,am 14 caini,care sunt trei la bloc si 11 in curte,in siguranta.Dar avem si caini unde lucram.Avem unul superb,mare.Normal cand a aparut,a fost slab,cu fata plina de sange,puroi.Am crezut ca este ceva metis ogar,asa plin era nasucul de puroi.Am pus pe picioare,a devenit un caine superb.I-am luat o zgarda rosie,dar l-au furat de pe gat,cit de mare era catelul.De atunci l-am numit Blagut(Melák in limba maghiara).Intr-o duminica l-am hranit dupa masa si luni dimineata nu mai era niciunde catelul.Deci inteleg sentimentele tale,orice ai face,cu jumatate de ureche asculti pe afara,poate auzi latratul cainelui.Noi tot asa l-am asteptat de joi pana lunea a doua.Deci 12 zile.Ne-am gandit prima data ca s-a dus dupa vreo femela,dar nu era prea posibil,caci era castrat.Deci dupa 12 zile a aparut catelul.Era slab,ca naiba,dar zgarda ce i-am pus a doua oara,era pe el.Odata mangaiand,am simtit ca era ceva pe zgarda.Un carabiner urias.Deci era legat pe undeva,handicapatii nu i-or fi dat de mancare,a scapat si a venit acasa.Numai daca ar putea sa vorbeasca,ar putea spune,cine l-a dus si de unde a venit inapoi.
    Poate si Fifi al tau gaseste drumul spre casa.Problema sunt puiutii,daca nu pot merge dupa ea,nu o sa le abandoneze.De cand a fost la bloc?De cand va cunoasteti?
    Politia nu a facut nimic?Exista si politie de cartier,de proxemitate,nici la ei nu se poate apela?Daca nu o sa-ti dea detalii,cauta pe doamna avocata Paula Iacob sa te ajute.

    Reply

    • Ra
      Jan 21, 2012 @ 21:28:42

      Ba da, politia l-a cautat, dar la tel si eu am auzit discutia. Insa nu stiu ce efect are. La politia de proximitate am fost. Il mai cauta luni pt ca i-au spus ca il lasa in weekend sabia leg cu parintii lui, poate da de urma catelului.
      Multumesc pt ca mi-ai spus povestea ta, poate vine singurica, desi cum mi-ai spus – cu puiutii dupa ea e greu sa vina, mai ales ca ei mai mult se restogoleau, decat mergeau pt ca erau micuti inca.
      Cum sa o contactez pe dna avocata? Ai ceva date de contact?

      Reply

  26. gabi
    Jan 22, 2012 @ 10:01:25

    Eu din televizor cunosc numai,dar vad ca totdeauna este de partea celor care nu cuvanta.Si la manifestatia contra eztanasiei a fost.Ma uit pe Google,poate are ceva telefon,adresa.Parca ea l-a aparat si pe Bosquito,pe catelul,care l-a muscat pe japonez.

    Reply

  27. gabi
    Jan 22, 2012 @ 10:02:13

    Date de contact Biroul De Avocatura – Paula Iacob
    Adresa: Str Veronica Micle Nr. 20 Bl. M6 Sc. C Ap. 115 Interfon 115 C, Sector 1, Bucuresti
    Localitate: Sector 1
    Judetul: Bucuresti
    Telefon: 0213131704

    Reply

  28. Billycat Olguta Dolly
    Jan 22, 2012 @ 22:28:28

    In legatura cu povestea din Targu Mures-Da, SE FURA caini; mai ales cei care au pielea buna; se iau si pisici -banuiesc ca stiti despre ce e vorba; uneori daca sunt mai de rasa sunt furati, batuti, chinuiti, tinuti nemancati-legati in intuneric;stiu cel putin doua cazuri groaznice.
    In Bucuresti, la Piata Unirii, pe colt la MacDonald’s e trafic mare de pui de rasa furati si vanduti-evident, politistii nu iau masuri.
    Asadar, daca iesiti afara, LESA e sfanta. Chiar daca merge la picior catelul, sunt echipe specializate care il iau intr-o clipa, il arunca in masina si nici macar nu va dati seama; doar ca nu mai este.
    Sigur, nu este cazul aici, dar pentru ca a venit vorba, ma simt datoare sa spun. Sunt extrem de multe cazuri cu stapani inconstienti ori prea increzatori in abilitatile cainelui; unul din cazurile pe care le stiu-un peckinez regal, era vestit ca nu se poate apropia nimeni de el;musca fulgerator. Si l-au luat…
    Din tot sufletul sper ca bestia sa isi aminteasca ce afacut cu catelul-daca l-a dat cuiva ca sa il arunce si sa “semene” puii pe ici si colo…As fi vrut sa gasesc cuvinte de incurajare, dar experientele mele nu sunt fericite…

    Reply

  29. gabi
    Jan 24, 2012 @ 14:09:45

    nici o veste?

    Reply

  30. raluca1988
    Jan 26, 2012 @ 19:51:57

    ce ai mai facut???? ai gasit-o???

    Reply

  31. gabi
    Jan 27, 2012 @ 14:21:52

    nu am vazut postul,ce pasi ai mai facut pentru gasirea lui Fifi?

    Reply

  32. Amena
    Jan 29, 2012 @ 01:53:06

    Draga Ra,

    Te inteleg perfect! Vezi ce faci cu cele doua bestii de vecini – suna si pe la politia animalelor, fa ce poti, urmareste indeaproape plangerile deja depuse, iar daca iti rad in nas si cine stie ce-ti mai zic, mai fa-le o plangere; exista si o lege a animalelor; invoc-o si pe aia in plangeri si faptul ca i-au dus la 1 dec.; dar daca i-au abandonat in frig pe drum??? sau in vreo padure / la iesire / la vreun gunoi????! Sa stii ca Dumnezeu nu lasa nepedepsite astfel de fapte, mai devreme sau mai tarziu o sa se vada….

    Reply

    • Ra
      Jan 29, 2012 @ 03:01:57

      Nu reusesc sa obtin nimic de la ei, nici macar cu politia, deoarece omul nu vrea sa spuna unde a dus-o si cu asta basta! Am mai vorbit si cu alti vecini si toti spun ca atat el, cat si iubita lui, sunt niste oameni foarte rai si foarte dificili. Nu stiu cum as putea sa mai aflu vreodata unde e biata de ea, sper doar ca are cineva grija de ea, oriunde ar fi acum, mai ales ca afara sunt aproape -20 grade C noaptea. Sunt convinsa ca Dumnezeu nu doarme si vor avea parte de rasplata faptei lor, la un moment dat. Mai sper sa fiu prin preajma ca sa ma pot bucura. Oricat de urat ar suna, imi doresc ca fapta lor sa nu ramana nepedepsita!!!

      Reply

  33. gabi
    Feb 01, 2012 @ 19:11:34

    Eu inca nu am pierdut speranta,ca va veni Fifi,daca este in viata.De ce nu ceri ajutorul doamnei avocat Paula Iacob?Poate daca ar apela el la Politie,ar fi mai bine.Macar sa spuna nenorocitii,ca au dat drumul pe camp,sau l-au omorat,sau ce naiba au facut ca cateii??????Caci la o persoana anume sigur nu l-au dat.Altfel ar spune.

    Reply

    • Ra
      Feb 01, 2012 @ 22:09:53

      Sincer, si eu sper ca Fifi va gasi drumul spre casa… Si intr-o zi ma voi trezi cu ea iesi d in intampinarea masinii mele, cand ma voi intoarce acasa. Pana atunci ma rog sa fi trecut cu bine de frigul acesta si sa aiba putere in zilele ce vor veni. Cu politia e simplu, nu am act de proprietate pe caine, nu il pot obliga sa spuna ce a fct cu cainele…

      Reply

  34. gabi
    Feb 10, 2012 @ 16:24:25

    Aproape in fiecare zi ma uit,ca nu a aparut catelul?Chiar nimic nu s-a aflat?

    Reply

    • Ra
      Feb 10, 2012 @ 23:50:38

      Nu… Nimic… sper ca e bine, oriunde ar fi, merita sa fie bine pt ca e o catelusa extraordinara! Si, poate, printr-o mnune, am sa ajung sa o revad intr-o zi…

      Reply

  35. gabi
    Feb 11, 2012 @ 20:25:46

    Te rog sa ma anunti si pe mine.Adresa de e-mail o stii.

    Reply

    • Ra
      Feb 12, 2012 @ 10:38:10

      Daca se intampla vreo minune, cu siguranta am sa tip atat de tare de fericire, incat se va auzi pe tot globul!!!!

      Reply

Leave a Reply

