Poza nr 2

Ceva ce ador. 

Ea este Fifi si la inceputul verii anului trecut, a aparut in curtea blocului unde locuiesc. De atunci am indragit-o in fiecare zi mai mult. Alerga in spatele masinii cand plecam de acasa si imi iesea in intampinare cand ma intorceam. Era cea mai fericita cand ma opream sa o mangai si ar fi stat zile intregi in brate la mine. E cel mai afectuos caine pe care l-am intalnit vreodata si, puteti spune ca-s nebuna, dar era si frumoasa! Am luat-o in casa de cateva ori si am fost socata de cat putea fi de cuminte. Practic, saracuta de ea, nu s-a miscat de unde o puneam. Abia dupa ce s-a mai obisnuit cu casa, a venit sa doarma sub patul meu. Planuiam sa o iau de tot in casa in iarna aceasta, numai ca un dulau mare mi-a stricat planurile cand a facut chestia aceea cu Fifi, care a pricopsit-o cu 3 puisori de toata frumusetea. Pe 15 noiembrie a devenit mamica. Pe 15 ianuarie mi-au luat-o pe Fifi… 

Fifi a disparut, cu tot cu pui. Sambata i-am facut poza aceasta. E ultima data cand am vazut-o pe Fifi si imi vine si acum sa plang de dorul ei…

Ra

 

5 Comments (+add yours?)

  1. Paula
    Jan 17, 2012 @ 09:41:29

    E o frumusica. Mergi si caut-o in adaposturi, daca poti sa o iei in casa, e pacat de ea 😦

    Reply

    • Ra
      Jan 17, 2012 @ 09:46:46

      Nu e la adapost, am auzit ca a luat-o tatal unui vecin la el la tara, cu tot cu pui, undeva pe langa Valcea… Totusi, putea lua puii si sa o lase pe Fifi pt ca stia tot blocul ca eu aveam grija de ea. Cand am sa-l vad pe vecinul acela, am sa-l intreb… Poate mi-o aduce inapoi… 😦

      Reply

  2. adn
    Jan 18, 2012 @ 00:46:19

    😦

    Reply

  3. Paula
    Jan 18, 2012 @ 12:06:39

    Eh, macar poate o duce bine.
    Super micul dejun, mi se face pofta!

    Reply

Leave a Reply

