Poza nr 1

Azi am sa postez o poza cu ce citesc zilele acestea. Povestea cartii este la fel de frumoasa pe cat este si cartea. Cineva a citit cartea si s-a gandit la mine. S-a gandit, probabil, ca dialogurile dintre cele doua personaje au ceva din toata dragostea pe care eu am pus-o in majoritatea scrierilor mele despre o iubire fantomatica… Si, chiar au…Mi-am recunoscut gandurile, trairile si chiar unele dorinte ascunse in ceea ce-l priveste pe el, care mi-a sarutat sufletul cu un zambet… De parca autoarea a intrat in mintea si in inima mea si a pus pe hartie ce a gasit acolo. Asa ma simt citind aceasta carte…  Multumesc frumoasei fete care a facut posibila intalnirea dintre mine si minunatele dialoguri de dragoste aflate in paginile acestei carti. 

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. Raluca
    Jan 16, 2012 @ 13:27:17

    Stiam ca o sa iti placa aceasta carte , pentru ca si tu si eu am fost candva “Floarea Soarelui ” , numai ca noi nu cautam “Soarele” asa cum ar fi fost normal , noi il cautam pe “Zmeul Albastru ” cu o incapatanare desafarsita …… Dar acum ne este bine NICI FRIG ,NICI CALD 🙂
    Te pup !

    Reply

    • Ra
      Jan 16, 2012 @ 13:31:10

      Multumesc din suflet pentru carte, Floarea mea ;)!!!! E bine acum… chiar daca, candva, si tu… si eu…, l-am cautat pe Zmeul Albastru…! Pups drag si cer senin!!!!

      Reply

  2. Carmen
    Jan 16, 2012 @ 17:43:52

    Abia astept sa o citesc! 🙂

    Reply

  3. raluca
    Jan 16, 2012 @ 21:00:38

    Si eu l-am cautat pe Zmeul Albastru.,,.Zile la rand am deschis si am inchis adresa da mail pt ca nu reuseam sa leg doua cuvinte.As fi vrut sa te intreb multe,as fi vrut sa imi raspunzi,as fi vrut sa stiu unde esti,ce faci,cum esti.”Un citat din carte.

    Reply

  4. Carmen
    Feb 21, 2012 @ 13:04:26

    Abia acum cateva zile am reusit sa termin cartea, pe care am primit-o cadou de ziua mea :). Cred ca este una dintre putinele carti din care am reusit sa citesc fara sa imi pese de nimic din ceea ce se intampla in jur: am citit-o acasa, in metrou, pe strada. Mi-a placut mult, multumesc inca o data pt sugestie, e o carte la fel de minunata precum dragostea totala cuprinsa in paginile ei :).

    Reply

Leave a Reply

