Rece si plina de defecte – eu

Cred ca sunt chiar mai rece decat iarna… Si probabil ca e vina ta pentru ca am ajuns asa inerta in sentimente…

Azi mi-am dat seama ca sunt plina de defecte. Sunt mult prea incapatanata si am impresia ca numai eu am dreptate. Ciro imi spunea ca sunt in stare sa ma cert si cu Dumnezeu… In plus sunt egoista. Sunt cea mai mare nenorocita egoista si nu ma gandesc decat la binele meu si atat. Da, recunosc, I am kind of a bitchy woman…. Imi place sa fac totul cum vreau eu si sa se intample toate atunci cand vreau eu! Asta face din mine o egoista nemernica… Ce alte defecte marete mai am? Pot sa devin diabolic de rea, atunci cand imi pun asta in minte, sunt razbunatoare, oricat de urat ar suna asta. Nu m-as da in laturi de la nimic, daca este vorba despre a obtine ceva ce imi doresc. Hai, mai spuneti si voi, ce defecte mai am… A, nu prea ma tin de cuvant si uneori promit chestii pe care nu-s in stare sa le indeplinesc! Incep bine si nu duc nimic la bun sfarsit. Sunt impulsiva, irascibila si certareata. Sunt, uneori, carcotasa si gasesc nod in papura pana si perfectiunii… Sunt delasatoare, las pe maine ce pot face azi, cu mare usurinta. Uneori cedez usor tentatiilor de tot felul. 

In concluzie, sunt dificila si greu de suportat, de aceea imi pot numara prietenii adevarati pe degete. Pentru ca cei care ma cunosc asa cum sunt si imi accepta defectele, iubindu-ma cu/prin si pentru ele, sunt oameni care merita toata dragostea mea neconditionata si privilegiul de a se bucura de toate calitatile mele. Pentru ca nu-s facuta numai din defecte… Insa, calea-i lunga si drumul e anevoios…………

Ra

7 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Jan 16, 2012 @ 08:56:09

    Honestly, I don’t need someone that sees what’s good about me. I need someone that sees the bad, and still wants me.
    Asa trebuie sa traim.te pup

    Reply

  2. adn
    Jan 18, 2012 @ 00:49:42

    in proportie de 90% m-ai descris mai sus! taureeeeeee! ❤ :))))))

    Reply

  3. Elena
    Jan 19, 2012 @ 22:04:12

    Hahaha, tare ma regasesc in ce ai scris 😛 Poate ca ar fi bine sa spun si eu din capul locului ce si cum, ca sa nu mai existe neclaritati.
    🙂

    Reply

Leave a Reply

