Magazinul de mirodenii

Nu o sa am niciodata cuvinte, pentru a-i multumi Anne Mariei Valeanu pentru ca mi-a dezvaluit existenta acestui colt de Paradis care se numeste Magazinul de Mirodenii. Cand am ajuns pe strada Tudor Stefan (cum vii dinspre Perla, catre Dorobanti, imediat dreapta dupa Mario Plaza) si am gasit  Magazinul de Mirodenii, am simtit ca va fi o experienta unica intre mine si aromele pe care ei le vand acolo. Daca dati o raita pe site-ul lor, veti gasi poze insotite de descrierea fiecarui condiment pe care il gasiti la ei la vanzare. Si au si cateva in plus, chiar. Iar daca mergeti la magazin, tanarul care m-a servit azi, a fost extrem de amabil si daca as fi avut mai multi bani la mine, m-ar fi facut sa cumpar tot magazinul!!! 

Vi-l recomand cu caldura si cu incredere, preturile sunt rezonabile, gasiti acolo nenumarate si neimaginate mirodenii, numai bune de adaugat in tot felul de mancaruri. Haideti sa ne lasam simturile sa se bucure de ceea ce putem gasi la acest micut shop, e pacat sa ratati ocazia de a-l vizita si a va duce acasa cu un colt de Paradis.

Pofta buna si mult curaj, va doresc!

P.S. eu i-am facut iubitului meu o supa Tom Yum, iar ingredientele principale le-am cuparat de la Magazinul de Mirodenii!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. rokssana
    Jan 09, 2012 @ 20:09:04

    iti recomand sa dai o raita si pe aici http://www.amaruideciocolata.ro/

    Reply

Leave a Reply

