Asa ceva nu se intampla niciodata

E greu de crezut ca ajungem vreodata sa fim pe deplin fericiti sau macar multumiti cu ceea ce avem, cu ceea ce traim sau cu ceea ce simtitm. Mereu vrem mai mult, cerem mai mult si niciodata nu ne ajunge ceea ce primim. De la zi la zi imi dau seama ca nici macar atunci cand stai cu sufletul gol pusca in fata cuiva, nu e indeajuns. Din contra, un suflet gol pusca e un suflet pierdut.

“imbraca-ma, mi-e frig si nu vreau sa ma intorc acolo unde mereu am gasit caldura…” – imi sopteste cu durere in glas, amaratul de suflet gol-pusca

Ironic! Un suflet facut ghem de rusinea goliciunii lui, chircit de frig, implorandu-ma sa-l imbrac….

Asa ceva nu se intampla niciodata, noi nu ramanem cu sufletele goale-pusca si ele nu ne implora, suferind, sa le imbracam…

Dar, totusi… Daca?

Nu cu multe anotimpuri in urma spuneam ca iarna mai frumoasa ca aceea in care auzeam zapada scartaindu-mi sub picioare, nu am mai trait. Eram tentata sa spun, anul acesta, ca iarna mai frumoasa nu am mai avut. Cat de aproape sa o intreaca pe ACEEA!! Iarna aceasta, atat de solara si de fericita! Si cu sufletu-mi atat de gol-pusca!!!! 

E atat de usor sa te dezbraci de haine doar ca sa faci sex… O facem tot timpul… dar sa iti deschizi sufletul… Sa-i lasi sa iti cunoasca spiritul, gandurile, sperantele, visele… Asta inseamna ca sufletul iti ramane gol-pusca in fata lor. Si asa ceva ar fi de preferabil sa nu se intample niciodata. Pentru ca, inevitabil, se va ajunge acolo unde nu isi doreste nimeni… 

Mai bine sa ne imbracam sufletele, zic…

 

La dracu’!!! Nu ma luati in seama, imi tot venea in minte tampenia asta cu sufletul gos-pusca (ma repet, stiu)…

Ra

 

6 Comments (+add yours?)

  1. Anca
    Jan 05, 2012 @ 21:32:36

    In general, ne-o cam luam cand stam cu sufletul gol-pusca. Habar n-am de ce lucrul asta e mereu considerat o oportunitate de a dezamagi. De fapt, habar n-am de ce oamenii dezamagesc.

    Reply

    • Ra
      Jan 05, 2012 @ 21:41:03

      Nu am idee, dar de cate ori il las gol-pusca, de tot atatea ori sfarseste prin a ma implora sa-l imbrac, aproape paralizat de frig si de rusine…

      Reply

  2. Pnx
    Jan 05, 2012 @ 23:28:55

    Start, run, stop; Begining, middle, end; Nastere, viata, moarte – spune-i cum vrei, dar se pare ca asta-i mersul lucrurilor. Daca extinzi filosofia asta in orice aspect al vietii, va fi putin mai usor sa accepti cele 3 etape, atunci cand sosesc.
    Daca lasi sufletul imbracat intr-o manta de protectie, e adevarat, nu mai simti intemperiile direct pe piele, dar risti ca aceeasi manta sa impiedice si razele calde ale aoarelui sau briza usoara si racoroasa.
    Eu prefer sa arunc mantaua…

    Reply

    • Ra
      Jan 06, 2012 @ 06:37:57

      Depinde de abordare. Al meu, e fara mantie, dupa cum vezi, insa cand ajunge sa te roage sa-l imbraci, incepi sa te intrebi dc procedezi corect…

      Reply

  3. Digeia
    Jan 06, 2012 @ 14:49:15

    Ma intorc la lume dupa zile in care nu am stiut ce se untampla cu mine. Citindu-te am inteles. Mi-am lasat sufletul gol pusca pana cand intr-o noapte de mare sarbatoare a strigat de durere si de lacrimi. Eram goala pusca in fata barbatului iubit, iubit pana la cer si inapoi, ca pe un barbat, ca pe un copil, ca pe un amant, ca pe un tovaras de calatorie, ca pe tatal copilului nostru, ca pe bunul ascultator al monologurilor mele de femeie. Si intr-o noapte de mare sarbatoare m-a durut tate tare tare. Dar stii ce? A meritat!!! Si daca as lua-o de la capat as face la fel. Merita!
    Sufletul e la adapost acum si, desi mai tremura si mai lacrimeaza din cand in cand, se reface.

    Reply

Leave a Reply

