Sfarsit. Sau inceput.

Vechi. Sau nou. Fost. Sau actual. Ieri. Sau azi. 

S-a terminat un an, 2011 a venit si a plecat cat ai clipi si parca vad ca si cu 2012 se va intampla la fel. Cu ce am ramas din 2011? Prima imagine care imi vine in minte sunt zilele insorite de vara pe care le-am petrecut in compania Andreei si a Avei. Apoi magia voluntariatului facut la Urleasca, acolo unde oameni minunati au salvat de la moarte caii din Delta, destinati abatorului. Nu am cum sa nu ma inclin in fata unor oameni ca cei pe care i-am intalnit colo, care mi-au intins o mana de ajutor de aici (atunci cand am cerut-o si chiar fara sa o cer) si sper ca ceea ce am trait acolo sa imi ramana in suflet toata viata. A fost o lectie de viata, am invatat ca inca suntem oameni care se ajuta fara sa se cunoasca, fac fapte bune dezinteresat si raman prieteni.

Imi amintesc serile de vara petrecute la Lac de Nuferi, vacanta cu mama in Provence si minunatul Napoli care ne-a primit cu bratele deschise pe mine si pe Andreina, oferindu-ne clipe de neuitat, apusuri invaluite de mister cinand pe plaja la Sorrento, un pranz de neuitat la Positano, deliciile de la Le tre Sorelle si apoi Roma, bella Roma, Fregene… Nimic nu se compara cu aerul sarat al Italiei, vara… 

Iar proaspata imi e in minte, ultima luna din an, care a venit cu un dar surprinzator de frumos. 

Ce imi doresc pentru 2012? Nimic. Nu vreau sa imi propun un target anume sau cate o realizare pentru fiecare dintre cele 12 luni. Vreau sa iau totul asa cum vine, sa ma bucur de fiecare zi asa cum e ea si sa nu incetez sa ma indragostesc in fiecare zi. De el, de oamenii care ma inconjoara, de locurile prin care trec, de soare, de mare, de culorile apusului, de frumos in general…

Va doresc un an stralucitor, minunat, frumos, norocos, bogat, linistit (sau nu) si plin de iubire!!!!

Ra

Leave a Reply

