De Craciun, anul acesta

In ajunul Craciunului ma gandeam ca am tot ceea ce imi doresc si nu speram sa primesc mai mult… Am primit, insa, cele mai frumoase cadouri, ieri.

Revederea cu prietena mea din copilarie, pe care nu o vad de ani de zile (atatia, ca le-am uitat sirul), clipele petrecute alaturi de baby Ava si afectiunea pe care mi-a aratat-o finul meu Toni, sunt ceea ce nici nu speram vreodata.

Baby Ava ma face, intotdeauna, sa imi doresc un copil (in mod egoist), cat mai curand, doar pentru a ma bucura de acele momente in care se incolaceste de gatul tau, in care iti trimite bezele sau, pur si simplu, ii vezi chipul luminat de la o mica bucurie, care pentru noi poate ca e banala, dar pentru ei reprezinta totul in acel moment. Baby Ava este, pentru mine, miracolul vietii si nu inceteaza sa ma uimeasca de fiecare data! Pentru clipele petrecute langa ea, nu uit sa fiu mereu recunoscatoare!

Cu finul meu e alta poveste, el e de acum barbat in toata regula, are deja 9 ani ;)!! Ieri ne-am jucat cateva ore si nu m-as fi oprit, daca nu era trecut de miezul noptii!!! Cand mi-a spus ieri ca ma iubeste atat de mult, incat nu a vrut sa plece de acasa (la cumparaturi, cu mama lui) ca sa ma astepte pe mine si mi-a povestit mama lui ca a spus ca el o iubeste pe nasa lui din tot sufletul, am simtit un gol in stomac, mai puternic decat orice emotie pe care am avut-o vreodata!!! Este fantastic sentimetul de a primi o declaratie de dragoste atat de sincera si de dezinteresata!!!! Nu se compara cu nimic, va spun eu, si cred ca voi cei care aveti copii, stiti asta deja. Va invidiez!!!!!

Am lasat-o la sfarsit pe prietena mea, care este un exemplu pentru mine. De ambitie, de incredere, de reusita! Ieri mi-a venit sa plang cand am vazut-o in poarta la bunica mea si de fiecare data cand am povestit, ieri, ca am revazut-o. Prea multe emotii pentru o singura zi, o surpriza prea mare si neasteptata, sa imi revad o prietena atat de draga dupa o absenta atat de indelungata!!!!!

Multumesc, Mos Craciun, pentru ca anul acesta mi-ai aratat ca existi!!!

P.S. am primit si doi caluti, ieri!! Pot sa mai spun ceva, decat “multumesc, multumesc, multumesc”???

Ra

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Dec 30, 2011 @ 20:45:09

    Ce darnic a fost Mos Craciun anul acesta!! Ma bucur din suflet pentru tine, meriti toate aceste bucurii de care ai avut parte si sunt convinsa ca ele nu se vor termina aici, ci vor urma multe alte lucruri bune si frumoase.
    Fiindca maine este ultima zi din 2011, iti doresc sa ai parte de un an nou fericit, plin de bucurii si realizari, alaturi de cei dragi tie!!
    La multi ani! Pupici.

    Reply

Leave a Reply

