Christmas in Dubai

 

Da, sunt brazi impodobiti si aici, sunt luminite din loc in loc pe la ferestrele unor apartamente, oamenii zambesc si iti ureaza Sarbatori Fericite si ziua e presarata cu imbratisari tandre si clipe de fericire. E Craciun si in Dubai :). 

Am primit un sms dimineata, in care mi se spunea sa ma bucur de acest Craciun la soare, asa cum imi place mie, pentru ca razele soarelui fac dragoste cu mine de fiecare data cand ne intalnim… 

Nici nu imi imaginam vreodata Sarbatori de iarna mai frumoase ca acestea. Chiar si fara miros de sarmale, fara sa simt cum palmele imi miros a coaja de lamaie si cozonaci proaspat framantati, fara sa vad cum fulguieste usor ca sa-i inlesneasca venirea Mosului…

In mod neasteptat, nici macar nu ard de nerabdare sa vina Mosu. Ce ar putea sa imi mai aduca anul acesta? Oricat ar cotrobai prin sacul lui plin, cadoul cel mai frumos il am cu mine, aici. Thx, bby ;)! Apoi, o am pe Andreina, fara de care pana si venirea Mosului nu ar avea farmec, am zambetele Avei, am atatea pentru care trebuie sa ma bucur, pare ca anul acesta am primit cate un cadou in fiecare zi. A fost anul cel mai bogat, cu siguranta, am avut un Mos numai al meu, ahhhhh!!!

Dragilor, dragelor, va las voua restul fericirii, al zambetelor largi intiparite pe chipurile voastre frumoase, va las restul de hohote de ras, momentele magice alaturi de prieteni si familie. Stiu ca daca maine m-as trezi fara amintiri, fara sa stiu de unde vin, incotro ma indrept si pe cine am iubit pana acum, as lua-o de la capat surazand pentru ceea ce am acum!!!! Asta este ceea ce eu numesc fericire!!!!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Dec 24, 2011 @ 09:55:28

    Raluca sunt foarte fericita pentru tine si poate nu iti vine sa crezi e o fericire sincera din adancul sufletului>daca ai crezut ca poti fi fericita, fericirea a venit singura la tine.ma impresionat foarte mult ce ai scris si imi doresc din toata inima ca fiecare zi din viata ta sa fie la fel de frumoasa ca cea de astazi alaturi de oamenii pe care ii iubesti.In sufletului fiecaruia dintre noi rasare speranta cand ii vedem pe ceilalti ca si-au gasit fericirea si linistea mult asteptata.Craciun Fericit draga mea prietena
    P.S Daca ai crezut in Craciun.Craciunul ti-a adus cel mai frumos cadou numit dragoste

    Reply

    • Ra
      Dec 24, 2011 @ 10:43:41

      Multumsc, si pe mine m-au impesionat cuvintele tale si iti doresc din tot sufletul sa ai parte si tu de tot ceea ce iti doresti! pentru ca meriti… Te pup cu soare!!!!

      Reply

Leave a Reply

