My Christmas!!!!

Recunosc ca am fost (sunt) kind of a freak cu Craciunul anul acesta. Daca in ultimii 5 ani (parca cinci sunt, nici nu mai stiu, am uitat sa tin socoteala) am fost, mai degraba, prietena cu Grinch, nicidecum cu Craciunul, anul acesta am hotarat sa las Spiritul Sarbatorilor de iarna sa ma cuprinda pana la ultima picatura. Am inceput o numaratoare inversa pe facebook, cam de pe la ziua 33, ascult cu incapatanare radioul lui Mos Craciun (aka Magic Fm), am umplut terasa si balconul de luminite (o tiganie, dupa cum mi-a spus Andreina), am pus pana si o perdea magica (mai mult sau mai putin) de lumini, la fereastra bucatariei :). Am impodobit bradul de pe 2 decembrie si toate acestea, ca sa recuperez ceea ce am refuzat sa primesc in anii trecuti.

Cred ca vinovata de spargerea ghinionului, este Anca Tinc, pentru ca anul trecut, atunci cand nu speram sa mi se intample ceva frumos, am primit un cadou minunat de la ea, o prietena virtuala pe atunci. Intre timp, ne-am vazut si in carne si oase ;).

Mi-am dat seama ca after all I am human being si ca ma bucur de Craciun, la fel ca oricare alt om. Anul acesta mai mult ca in alti ani…

Voi petrece Craciunul 2011 la Dubai. Stiu, probabil ca nu voi simti deloc ca e Craciun. Fara miros de sarmale, fara sa framant cozonaci pufosi, fara sa am familia alaturi, pe bunica mea draga si in sfarsit, pe mama, care e acasa. Dar (intotdeauna exista un “dar”), voi fi alaturi de iubitul meu si stiu sigur ca Mos Craciun isi va trimite spiridusii cu putina magie de Craciun, tocmai pana departe, in Emirate la noi. 

Va doresc tuturor un Craciun magic, Sarbatori minunate, nu uitati sa fiti oameni de-a lungul intregului an, nu doar in aceste zile. Va rog, nu trimiteti mesaje standard la toate numerele din memoria telefonului mobil, incercati sa va aratati pretuirea personalizand fiecare mesaj in parte sau chiar telefonand, chiar daca asta implica timp si imaginatie…

Sa ne auzim cu drag si povestiri frumoasa, la intoarcerea din Dubai. 

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Ioana Calitu
    Dec 22, 2011 @ 08:28:24

    yey..you’ve joined the christmas lovers club :)) pupici multi si imbratisari cu drag..sa ai parte de clipe unice alaturi de iubitul tau..ai grija sa nu te mai julesti pe vreo treapta sau topogan :))

    Reply

  2. Andreea
    Dec 22, 2011 @ 12:44:49

    Foarte frumos bradutul tau! Iti dau mare dreptate, asa cum suntem mai buni de Craciun, ar trebui sa fim tot timpul. Iti doresc Sarbatori fericite, sa te bucuri alaturi de cei dragi si sper ca magia Craciunului sa ajunga pana la voi, la Dubai. Multi pupici!
    Craciun fericit!!!

    Reply

Leave a Reply

