Tel – Aviving all night long

M-am intos din cursa de la Tel Aviv… Incredibil de obositor sa zbor noaptea. Pentru mine, cara ma bag la somn odata cu gainile, sa stau treza o noapte intreaga, e ceva de nedescris. Chinuitor rau ;). As prefera oricand sa ma trezesc la 5 dim, in loc sa zbor o noapte intreaga… Iar pasagerii de Tel Aviv… Doamne, ma intreb de ce se poarta asa in avion? Spun asta, pentru ca eu am fost la ei “acasa”, cum s-ar zice. Am vizitat Tel-Aviv-ul, Haifa si Ierusalimul si m-am simtit ca la mine acasa, oamenii au fost buni, primitori, civilizati… De ce in avion sunt ca niste animale scapate in civilizatie????

Are cineva idee?

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Janiss
    Dec 19, 2011 @ 10:25:15

    Am avut un singur zbor spre Tel Aviv intr-o noapte si pasagerii au fost linistiti. Nu am avut probleme si s-au purtat frumos 🙂

    Reply

    • Ra
      Dec 19, 2011 @ 21:51:14

      Mda, ai fost tu mai norocoasa… Sau, ai avut un singur zbor… Ori e de vina entuziasmul incepatorului ;). Pups!!!

      Reply

Leave a Reply

