Sa daruim!

Pe data de 19 decembrie, niste prieteni merg la casa de copii SF. Nicolae cu daruri. Copii au varste intre 2 luni si 18 ani si au in cea mai mare parte nevoie de rechizite, dar alimentele si hainutele sunt, deasemeni, bine primite. Am sa fac si eu niste pachetele si am sa-i insotesc. Daca printre voi se afla oameni care vor sa ajute cu cate ceva, va rog lasati un coment la acest post si incercam sa ne vedem sau, poate mergm chiar impreuna cu ei. Ce spuneti? Lasam putin grijile noastre deoparte, ca sa oferim celor mai nevoieasid ecat noi, putina alinare inaintea sarbatorilor de iarna? 

Va multumesc anticipat ;).

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Annmarie Stefan Valeanu
    Dec 10, 2011 @ 10:09:14

    Ralu,
    eu am hainute de 18-24 luni si chiar m-as bucura sa le pot da cuiva care are nevoie de ele

    Reply

  2. Surdu Beatrice
    Dec 14, 2011 @ 22:12:33

    Buna Raluca,

    as vrea sa trimit cateva lucursoare de copil pana in 2 ani , cateva jucarii si cateva carti ..din pacate eu vineri seara plec din Bucuresti. In cazul in care ai vre-o posibilitate de le colectezi de la mine ma poti anunta.. eu le pot aduce in zona 1 mai – Domenii pana vineri la ora 16.00 . O seara buna!

    Reply

    • Ra
      Dec 15, 2011 @ 04:27:03

      Le pot lua de la tine, atat joi, cat si vineri. Lasa-mi un nr de tel la adresa mea de mail (ra_3pop@yahoo.com) si vorbim sa vedem cum facem. Multumesc mult!!!

      Reply

Leave a Reply

