Maine

E si maine o zi. Tot imi spun asta si aman lucruri mai importante decat orice altceva. De ce lasam deoparte pentru maine tocmai ceea ce ne e mai drag? De ce mizam pe faptul ca cel de langa noi ne va intelege la infinit? Ca iubitul are incredere, ca prietena ce mai buna are rabdare, ca familia ne iubeste neconditionat? De ce facem asta si lasam deoparte ceea ce conteaza mai mult? Cum sa treaca 2 ani fara sa vorbim? Fara sa ne vedem??? Promit ca nu mai las nimic pentru maine, nu in ceea cea te priveste, draga mea Georgiana ;). 

Am nevoie doar de timp. Daca as avea tot timpul din lume la dispozitie, alta ar fi situatia. Acum, macar sunt linistita. Si, chiar daca ai ras in sinea ta cand ti-am spus ca asta imi doresc, stiind ca oriunde apare vreo belea – hop si Pop in mijlocul ei, sa stii ca linistea de acum am cautat-o toata viata. Imi place ceea ce am acum. 

Abia astept sa ne vedem, sa iti vad micuta si sa o strang in brate!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. geo
    Dec 06, 2011 @ 23:06:53

    nu am ras in sinea mea.. nu as putea sa rad de tine… doar m-am bucurat; din nou, SINCER

    Reply

    • Ra
      Dec 06, 2011 @ 23:28:28

      Nu, mah, am spus ca ai ras cand ti-am spus ca tot ce vreau e liniste si tu ai spus ca o sa s eintoarca impotriva lui :)))). Nbuna, acum pe bune ma bag la somn!

      Reply

Leave a Reply

