La multi ani, mama!!!!

Am cea mai buna mama din lume! Si nu pentru ca e mama mea. CI pentru ca, pur si simplu, este mama perfecta. IN primul rand e frumoasa. Apoi e calma si are rabdare. Va dati seama ce rabdare trebuie sa ai ca sa cresti un copil ca mine :)! E darnica si ar face orice sacrificiu ca sa ne ofere mie si fratelui meu tot ce e mai bun. Gateste dumnezeieste si face cele mai bune prajituri. Ne-a crescut frumos pe amandoi si ne-a sustinut intotdeauna, chiar si cand visele noastre erau prea idealiste sau cand ideile noastre erau prea nebunesti. Nu mi-a interzis niciodata nimic, mereu mi-a spus care este parerea ei, dar m-a lasat pe mine sa aleg, astfel incat m-a responzabilizat de mica si m-a invatat sa imi asum deciziile si consecintele faptelor si vorbelor mele. 

Astazi este ziua mamei mele, asa ca La Multi Ani, mama!!!!!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. ralu
    Dec 06, 2011 @ 11:03:27

    la multi ani:)!coincidenta… numele meu este Raluca si mama mea este nascuta tot astazi:)

    Reply

  2. Andreea
    Dec 06, 2011 @ 19:09:33

    La multi ani mamei tale!!! Sa fie fericita si sanatoasa mereu! Sunteti superbe amandoua!!

    Reply

  3. SORIN TOMESCU
    Dec 06, 2012 @ 12:20:30

    LA multi ani mamei tale,sa fie sanatoasa si fericita alaturi de tine si fratele tau !!! MULTA SANATATE !!!1

    Reply

Leave a Reply

