Mai sunt 23 de zile pana la Craciun

Aseara, o colega, care imi este tare draga, atunci cand m-a auzit ca nu mai am rabdare si astept Craciunul, m-a intrebat razand: “tu?”…!!! Da, eu… Atat de nerabdatoare sunt, incat azi am reusit sa impodobesc un bradut, chiar la mine acasa… Zilele viitoare am sa va arat si cateva poze, inca nu am facut. Imi vine si mie sa rad si mi se pare ca nu sunt eu, dar iata ca se intampla!! Dupa cativa ani buni, in care nu am vrut sa aud de Sarbatorile de iarna si nici sa vad nimic din gama decoratiunilor de Craciun sau sa simt miros de sarmale, mere la cuptor, cozonaci, nuci coapte cu sare, in sfarsit astept sa vina Craciunul ca atunci cand eram copil. 

Asa cum am mai spus, sunt linistita. Aproape ca sunt fericita si sunt multumita ;). Am prieteni minunati, am casa plina mereu si daca nu vin ei la mine, merg eu la ei, le am pe Andreina si pe baby Ava, o am pe mama acasa, bunica mea e sanatoasa la cei peste 80 de ani si cineva ma tine in brate cand dorm. Ce mi-as mai putea dori? Doar sa vina Mos Craciun mai repede!!!!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Dec 03, 2011 @ 15:23:47

    Cred ca anul acesta Craciunul va fi minunat…sper sa fie asa. Pentru mine Craciunul acesta este unul special…:)
    Ma bucur ca te-ai imprietenit cu Craciunul si sper sa ai parte de un Craciun minunat, de poveste…ca in copilarie. Abia astept sa vad poze cu bradutul tau. Pupici.

    Reply

    • Ra
      Dec 03, 2011 @ 15:50:54

      Sper sa fie minunat, fabulos si magic!!!! Pentru mine, pentru tine si pentru toti ceilalti oameni d epretutindeni!!! Zilele acestea pun si poze!!! Puuuups!!

      Reply

      • Andreea
        Dec 03, 2011 @ 17:22:28

        Am incredere ca va fi minunat pentru toata lumea si imi doresc din tot sufletul sa fie asa! Macar de Craciun sa fim cu totii fericiti. Te pup!!

Leave a Reply

