Urare-surpriza ;)

Azi este ziua prietenei mele Georgy… Nu pot sa nu zambesc atunci cand ma gandesc la ea, pentru ca amintiri placute imi revin in minte. A fost colega mea de clasa in liceu si ne leaga 4 ani plini de intamplari haioase, de peripetii specifice varstei si aroma anilor de liceu nu ne-o poate lua nimeni. Si nici inlocui. Pe Georgy o vad foarte rar, dar stiu ca undeva acolo unde este acum, asteapta telefonul meu sa-i urez La Multi Ani, stiu ca acum zambeste si ea cand citeste aceste cuvinte pentru ca nu se astepta la asa ceva. Mai stiu ca Georgy este si va ramane in sufletul meu fata, acum femeia, cu cel mai frumos suflet, cu cea mai calda privire si as da orice pentru a putea retrai, oricare dintre zilele de liceu, de vacanta, oricare dintre mometele in care ne-am revazut si dupa terminarea scolii. Nimic nu m-ar face mai bucuroasa decat sa o stiu fericita, vesela, cu zambetul ei timid in coltul gurii si cu privirea aceea pura de un albastru incredibil. 

Sa stii, draga mea, ca ma gandesc adeseori la tine, chiar daca nu ajungi sa simti asta, timpul liber impiedicandu-ma sa te sun, sau sa te vizitez de cate ori as vrea, insa nu te lasa pacalita de absenta mea. Faci parte din mine, din adolescenta mea, nimic nu te va scoate din mintea si sufletul meu. 

La Multi Ani!!!

Te iubesc!!!

P.S. Si mi-e al dracului de dor de tine!!!!

Ra

Leave a Reply

