My special letter to Santa Claus!!!

Da, sunt ferm hotarata ca anul acesta sa ma imprietenesc cu Craciunul, cu Mosul si cu elfii si renii lui. Ieri m-am bucurat cot-la-cot cu baby Ava de tot ce am vazut in rafturile de la Carrefour la raionul decoratiunilor de Craciun si mi-a placut!!

Azi dimineata m-am trezit cu chef de scris. Nu, nu pe blog, ci i-am scris lui Mos Craciun!!!

I-am facut o lista cu ceea ce imi doresc de la el, tocmai de la Polul Nord, in seara ajunului de Craciun. Sper sa tina cont de dorintele mele si sa nu ma uite!!!

Si, imediat ce scrisoarea mea a ajuns la el, datorita magiei elfilor si spiritului Craciunului, Mosul s-a grabit sa-mi raspunda. Iata ce raspuns am primit de la el acum cateva clipe ;).

 

 

Dupa cum vedeti, i-am trimis Mosului si niste bunataturi gatite de mine, pe care le-a impartit cu toti cei care il ajuta acolo la pregatirea cadourilor.

Cu siguranta a fost o surpriza frumoasa raspunsul lui prompt si asta mi-a facut ziua mai frumoasa!!!!

 

Daca vreti sa-i scrieti si voi Mosului, o puteti face accesand urmatorul site emailsanta. Apoi, bucurati-va de raspunsul Mosului.

Sa speram ca nu ne uita si cadourile cerute nu vor intarzia sa apara!!!

P.S. Voi ce-i cereti Mosului??

Ra

 

2 Comments (+add yours?)

  1. andreina86
    Nov 23, 2011 @ 17:22:32

    Ahaaa! Gand la gand! Tocmai aseara incepusem o scrisoare catre Mosul! Dar am prea multe sa-i cer asa ca trebuie sa ma gandesc bine :))))

    Reply

Leave a Reply

