Aseara

…am fost acasa, la mama, in vizita ;). Ce aiurea imi suna, a ma duce in vizita in casa in care am crescut, in locul de care simt ca apartin. E superb aici unde stau acum, mai mult de atat, imi vine sa ma ciupesc in fiecare zi cand ma trezesc, ca sa fiu sigura ca nu visez. Insa “acasa” e acasa…

Cand am plecat de la mama, am facut un mic ocol si am trecut pe strada unde se afla locuinta in care am dormit langa tine in ultimii ani ;). Mi-am amintit, pret de o secunda, si iernile inzapezite in care urma pasilor mei facea carare in zapada cernuta peste nopate. Mi-am amintit si serile de vara in care ma asteptai pe geamul de la bucatarie si radeai de zgomotul facut de masina mea. Mi-am amintit si zambetul tau, cand te gaseam in pragul usii, si mangaierea ta, imbratisarea si privirea aceea de care nu am cum sa ma feresc nici acum, cand nu mai esti…

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Razvan Nitu
    Nov 21, 2011 @ 20:58:41

    avand in vedere ca exista potential in a dezvolta constructiv momente de care chiar poti fi mandra…nu consideri ca e deplasat sa te lasi prada unor nervi si rautati de moment? …sa arunci cuvinte ce dor si sa atragi nori ce ti umbresc frumosul??? Poate ca a fost benefic si un schimb dur de replici, insa sunt convins ca armonia ar trebui sa primeze si sa triumfe, iar constientizarea faptului ca …RAu se poate face usor, ar trebuii sa ne mobilizeze si sa ne ambitioneze sa participam la realizarea binelui si al frumosului. Si stii de ce? Pentru ca doar zambetele, magaierile si vorbele frumoase, aduc satisfactii 🙂

    o seara frumoasa RA! 😉

    Reply

    • Ra
      Nov 22, 2011 @ 00:24:24

      M-ai lasat fara cuvinte… Intr-o zi am sa gasesc putere sa iti si raspund. O seara minunata si tie, somn linistit!

      Reply

  2. Carmen
    Nov 25, 2011 @ 12:55:17

    Unele dintre cele mai emotionante cuvinte pe care le-am citit in ultima vreme! mi-a placut muuult postarea asta! 🙂

    Reply

Leave a Reply

