Aseara am fost premiati!!!

Pe 10 noiembrie 2011, CE-RE Centrul de Resurse pentru Participare Publica (http://www.ce-re.ro/home) a acordat, in cadrul Galei Participarii Publice, un premiu special voluntarilor care au participat la salvarea calutilor din Letea, prinsi de localnici si trimisi, cu patalama de la DSV, la abatorizare, in Sf. Gheorghe. Gestul lor a impresionat o lume intreaga, amortita in expectativa, neobisnuita cu lupta pentru idealuri si pentru cei lipsiti de aparare, cu dragostea dezinteresata si incapatanarea dusa la extrem pentru a salva vieti. Ne bucuram tare mult ca gestul lor nu a trecut neobservat si ca nu a fost uitat si le spunem si noi, inca o data, acestor oameni minunati: “Jos, palaria! Va multumim ca sunteti schimbarea pe care ne-o dorim cu totii in aceasta lume!”
Mi-am permis sa “fur” aceste cuvinte de la una dintre voluntarele datorita careia calutii traiesc acum si isi asteapta eliberarea la Letea. 
Nu stiu cui sa-i multumesc pentru acest gest minunat care a mobilizat atatia oameni inimosi. Lui Kuki Barbuceanu de la Vier Pfoten, fara de care nu s-ar fi intamplat nimic, oamenilor care au oprit camionul, fiind hotarati sa o faca cu orice pret, celor cativa voluntari care si-au dedicat tot timpul lor de cateva luni incoace pentru a ingriji caii in Urleasca si acum in Letea, zecilor de voluntari care au venit, au plecat si s-au reintors sa dea o mana de ajutor celor pentru care Urleasca a devenit casa pe perioada verii, persoanelor publice care s-au implicat in mediatizarea cazului, prietenei mele Ruxi Marin Micsunescu pentru ca a construit un umbrar pentru caluti (ce a fost de mare ajutor), colegelor mele de la compania unde lucrez, care s-au oferit sa ajute cu donatii, cu o intrebare, un gand bun, o strangere de mana, un cuvant frumos (gesturi ce mi-au dat putere si incredere atunci cand eram moarta de oboseala dupa o cursa grea si eu fugeam la Urleasca la caluti), lui nea Mitica, dragul de el, ne-a ajutat ca si cum ar fi fost vorba despre copii lui. Le multumesc tuturor din suflet, in egala masura, la fel si Roxanei Radu, un excelent organizator si un om minunat, lui Geo, Baticut, Alex, George, Alexandra, Cami, Arnold, Radu, Alexandra, doamnei dr Beatrice Nedelcu, Madalinei, Anei, dnei Emilia Dumitrescu de la Arkadia Horse Club ce a reactionat pozitiv si s-a mobilizat sa ajute cu donatii, dnului dr Florin Mlagiu si sper sa nu fi uitat pe cineva acum. L-am lasat la sfarsit pe domnul dr Ovidiu Rosu. In fata caruia ma inclin pentru lectia de viata pe care mi-a dat-o, aratandu-mi ce inseamna munca fara oprire, daruirea neconditionata si profesionalismul. 
Pe toti am sa va pastrez in suflet ca pe cea mai frumoasa si speciala amintire a mea!
Va iubesc,
Ra
Leave a Reply

