Targu Mures last night

Am avut cursa la Targu Mures aseara. Bucurie imensa pentru ca am avut pasager una dintre persoanele cele mai dragi mie ;), persoana careia moral ii sunt datoare si inca rau!!! Sper, inca sper, sa vina ziua aceea cand ma voi putea revansa si voi putea recupera toate mometele frumoase pe care i le datorez. 

Nu despre asta vroiam sa scriu, dar cum borbesc (si scriu) mult, m-am abatut de la subiect. Vroiam sa imi arat incantarea in ceea ce priveste hotelul in care suntem gazduiti, cazati sau cum vreti sa-i spuneti, peste noapte, la ramanerea din Targu Mures. Hotelul se numeste President si este de departe unul dintre cele mai frumoase intalnite in Romania. De fapt, pe lista hotelurilor de la noi, pe primul loc se afla la egalitate acesta, impreuna cu Opera Plaza Cluj si Ramada Sibiu. La President Targu Mures am gasit cea mai spatioasa camera de hotel, 48 m camera. Superba!!! O senzatie de comfort, liniste, spatiu si sentimentul acela de a te simti bine primit, m-au insotit pe perioada scurtei sederi in acest hotel. Am mancat foarte bine si la Restaurantul Mandas, Steak House, care apartine de hotel. Personal foarte amabil si zambitor. Felicitari.

Ce sa mai spun? Mai bine va arat doua poze pe care le-am luat de pe site-ul hotelului.

Ra

Leave a Reply

