National Arena

Am fost la meciul Steaua-Rapid, pe National Arena. Multumesc unei persoane dragi pentru invitatii, a fost o seara frumoasa. Le multumesc si vecinilor mei, Razvan si Ovidiu, care au mers cu mine la meci si au avut rabdare sa imi explice cateva dintre fazele meciului, ca deh, eu sunt femeie si by default nu cunosc toate regulile acestui sport.  National Arena este “wow”, mai ales ca invitatiile le-am avut in sectorul VIP. Trebuie sa recunosc ca au facut o treaba minunata cu stadionul national. 

Mi-a placut galeria Stelei, desi sunt Rapidista, am simtit mai multa implicare in partea de galerie a adversarilor. Mi-a batut insa inima mai puternic la fiecare sansa de gol avuta de jucatorii Rapidului. Am urmarit meciul cu gura cascata, desi nu era pentru prima data cand ma aflam pe stadion sa urmaresc un meci de fotbal. Meritul il are in intregime stadionul cel nou, niciuna dintre echipe nefacand vreun efort prea mare ca sa tina spectatorii cu sufletul la gura.

Mi-a placut si am sa mai merg la meci. Foarte civilizat, foarte bine organizat si (ma repet, ma repet, ma repet) super frumos stadionul National Arena. 

P.S. Joi joaca Steaua iar, care mergeti la meci??? Eu deabea astept!!!!!!

P.S.S. – Forza Rapid :)!!!!

Ra

Leave a Reply

