Draga mea…

…incearca sa nu mai pierzi timpul citind tampeniile mele pe aici ;). Concentreaza-te asupra situatiei tale, cred ca te-ar ajuta mai mult. Mai pe intelesul tau, in loc sa o arzi aiurea citindu-mi mie posturile (care, apropos, de cele mai multe ori sunt pura fictiune, literatura, ia-o cum vrei – numai ca realitate nu), incearca sa rezolvi cumva ceea ce te macina in viata de zi-cu-zi. Prieteneste iti spun, nu cu rautate. Dealtfel, mie imi faci un bine pentru ca imi faci trafic pe blog. Stim amandoua ca nu ai liniste. Si ca nu vei avea. Si imi pare sincer rau. Dar, ca sa citez pe cineva “laptele a fost varsat”…

P.S. – Maybe you should eat some make-up, so you can try to be pretty on the inside…

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Clarisa
    Oct 28, 2011 @ 09:26:10

    Iar oameni rautaciosi si frustrati ???? Nu-i lua in seama pt ca noi,ceilalti, suntem aici si “savuram” toate postarile tale.

    Reply

    • Ra
      Oct 28, 2011 @ 16:44:31

      Nu, de data aceasta nu-s chiar ei de vina, ci mai mult eu, dar chiar si asa – nu se justifica pierdutul timpului la mine pe blog ;)…

      Reply

Leave a Reply

