Coltul meu de toamna

Azi mi-am amenajat un colt de toamna acasa. As vrea sa ma pierd in culorile romantice ale toamnei, sa o pastrez langa mine pana cand iarna va trece. Mai am putin de “lucrat” la el, dar vi-l arat, pentru ca nu pot sa rezist!!!

M-am indragostit ;)!!!

Ra

7 Comments (+add yours?)

  1. Carmen
    Oct 28, 2011 @ 13:54:19

    Ce idee frumoasa! arata minunat coltul tau de toamna! 🙂

    Reply

    • Ra
      Oct 28, 2011 @ 16:43:52

      Multumesc, o sa fie si mai frumos cand il voi termina de aranjat! Mai am nevoie de cate ceva si o sa fie perfect!!!

      Reply

  2. Diana T
    Nov 01, 2011 @ 01:12:38

    Niste castane ai?? Daca nu, iti trimit eu din rezerva pe care copilasii mei o improspateaza zilnic din parcul nostru :)… castane de Constanta de la Ada si Patrick 🙂

    Reply

    • Ra
      Nov 01, 2011 @ 02:31:46

      Ar fi minunat, castane nu am ;), am insa niste alune de padure in coaja si ghinde minunate! Ce nume frumoase au copii tai!!!!

      Reply

  3. Diana T
    Nov 02, 2011 @ 17:01:08

    Multumesc! Ada e, de fapt, Alexandra, dar pentru ca de mica si-a zis “Ada”, asa a ramas….Mai e si Teodora (acesta-i alegerea mea…), iar Patrick e si Gabriel. Si astazi e ziua luii!!! Implineste 3 ani!!!!!!!! Iar sambata o vom sarbatori pe Ada!!! Va implinii 5 ani!!!!!Sunt o mamica implinita si simt nevoia s-o spun lumii intregi… 🙂

    Reply

    • Ra
      Nov 02, 2011 @ 19:47:16

      La Multi Ani, Patrick si La Multi Ani Adei pt sambata!!! Sa iti traiasca minunile!!! Ma bucur mult sa aflu despre cat mai multe mame fericite si implinite si deabea astept sa vad cum voi fi eu ca mama ;). Sper ca teoria o stiu bine de la Andreina si de la celelalte mame din jurul meu, sa vdm cum ma voi descurca cu practica cand va fi sa fie!!! Te pup si petreceri frumoase!!!

      Reply

  4. Diana T
    Nov 04, 2011 @ 19:34:49

    Multumesc mult pentru urari!
    Iti doresc sa ai copiii frumosi, cati vrei tu! 🙂
    Vei fi o mama minunata, pentru ca ai un suflet plin de iubire pe care o oferi neconditionat! Iar copiii au nevoie mai mult decat orice de iubire!!! Muuulta iubire si… muulte jucarii :).
    Iar cu practica, te voi descurca, pt ca vei avea mereu un profesor bun:instinctul matern! El ne ajuta i ff bine n situatiile dificile… Si daca totusi,vreodata, vei avea nevoie de inca un sfat, iti voi sta la dispozitie….ma pricep (cat de cat) si la baietei si la fetite 🙂

    Reply

Leave a Reply

