Mereu

Orice as face, se pare ca ma tot intorc la tine. Plec de langa tine, fug de tine si la sfarsit, picioarele-mi obosite, continua sa se intoarca la tine. Trupul meu ranit, greoi si inima mea, si ele se intorc la tine. Mainile te cauta sa te imbratiseze, gura tanjeste dupa un sarut fierbinte care sa imi incalzeasca sufletul, buzele-mi sunt pofticioase si vor sa se lipeasca de tine. Le e atat de dor, incat ar alege orice bucatica de pe corpul tau, ti-ar saruta picioarele, pieptul, ochii, orice ai lasa descoperit in asteptarea lor. Zambetul tau care imi saruta sufletul, la el ma intorc mereu, si la el… Vocea ta calda, privirea albastra, degetele subtiri si frumos conturate, ironia din glasul tau cand vrei sa-mi dai o lectie, si la ele ma intorc. Adevarul e ca imi lipsesti. Ca nu voi putea pleca niciodata de langa tine. Ca m-ai incatusat si nu mai am scapare… Ca orice as face, incep bine, dar nu stiu sa duc pana la capat. Nu fara tine alaturi. 

Mereu ma intorc la tine… 

Ra

Leave a Reply

