Bangkok Jam @ The Gang

Aseara m-am bucurat de o cina “romantica” la The Gang, unde a gatit Anne Ampawan. 

Atmosfera minunata, servirea exceptionala si despre mancare pot doar sa spun ca Chef Anne a facut o treaba minunata, judecand dupa chipurile oamenilor care plecau mai mult decat incantati. Personal, mi-am luat portia de spicy food si papilele mele gustative au fost in al 9lea cer cand am servit aperitivul. 

Ca sa nu mai lungim vorba, iata ce am mancat aseara. La aperitiv am ales Tod Mun Goong care ar insemna Thai Shrimp Cake With Plum Sauce si Guay Teaw Lui Suan sau, mai pe intelesul tuturor Garden Noodles, niste “sarmalute” din foi de salata proaspata, umplute cu un amestec de carne de porc cu niste condimente pe care nu am reusit sa le identific si nu am mai batut ospatarul la cap sa imi explice, pentru ca il stressasem destul cu alte intrebari.

 Sosurile care au insotit aperitivul au fost ceva de vis, unul dintre sosuri era facut din prune si era dulce-picant-acrisor-unic si celalalt sos avea la baza usturoi, lamaie, busuioc, chilli (cred) si era spicy. 

La felul principal am comandat Chu Chee Goohn Yai, altfel spus Stir Fried Curry With King Prawn si perechea mea a luat Gai Phad Med Mamuang aka Chicken With Cashew Nuts. Au venit insotite de o garnitura de orez si am avut alaturi sosuri cu care sa combinam orezul.

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. fotograf nunta roxana
    Oct 19, 2011 @ 11:01:11

    ce era in castronelele alea?

    Reply

    • Ra
      Oct 25, 2011 @ 12:14:01

      Pai am scris in post ce am mancat. In prima poza e apritivul despre care am vb, in a 2a poza se regaseste puiul, urmeaza in a 3a sia 4a poza – crevetii, apoi niste sosuri (soia, dulce picant si picant), iar in ultima poza este o atentie din partea gazdelor, care vine la masa, imediat dupa ce te asezi ;).

      Reply

  2. Trackback: Kunnai, Contemporany Tha Cuisine « Ra3pop's Blog

Leave a Reply

