A venit iarna, la munte ;)

Care erau sansele sa ninga la munte, pe 8 octombrie, tocmai atunci cand m-am dus si eu sa ma relaxez si sa ma bucur de aerul curat facand plimbari lungi? Minime, va spun eu :). SI, mai ales pentru ca imi place iarna la nebunie (noooot), am primit cadou o ninsoare de toata frumusetea! Pana la urma e vorba despre abordare, asa ca am luat partea frumoasa a situatiei, m-am amuzat, am glumit si m-am bucurat de zapada (doar vazand-o, ca nu m-am incumetat sa o ating deloc).

In rest somn de voie, mancare multa si buna, prieteni buni (le multumesc pe aceasta cale pentru invitatia lor si le promit ca am sa mai merg, asumandu-mi riscurile), zapada si doi caini minunati!!!

Pentru ca sunt femeie si sunt atehnica by default, am uitat sa imi incarc bateria aparatului de fotografiat (de fapt nu am uitat, dar am estimat eu ca imi ajunge si am lasat si incarcatorul acasa, desi nu ma costa nimic sa-l car dupa mine la munte) si am putut sa fac doar cateva poze. Din  pacate, cu zapada nu am poze decat facute cu ajutorul telefonului mobil si sunt de o calitate f slaba, asa ca nu am sa le postez. Mor de ciuda ca nu am putut face poze, nu am cum sa descriu in cuvinte spectacolul de culori pe care natura mi l-a oferit in aceste doua zile la munte! Incep sa cred ca toamna este extraordinara pentru frumusetea peisajelor atinse de toamna.

Ra

Leave a Reply

