La Multi Ani!!!

La Multi Ani, frumoasa mea!!! La multi ani!!!

Anul trecut mi-a spus, mai in gluma, mai in serios, ca se astepta sa-i dedic un post aici, cu ocazia aniversarii zilei ei de nastere.

Nu stiu de ce nu am facut-o. Probabil, pentru ca ne auzim in fiecare zi, ne vedem destul de des si pentru ca nu as face nimic fara sa-i cer parerea (de cate ori am facut de capul meu sau nu am ascultat-o, s-a dovedit ca avea dreptate), mi s-a parut natural sa-i spun doar “la multi ani” fara sa fie nevoie sa-i fac o declaratie publica.

Azi, o fac insa, ca un fel de reinoire a juramantului de iubire, de prietenie, respect, fidelitate si in general a oricarui alt sentiment frumos care exista in acest Univers. Pentru ca este totul pentru mine!! Este sora pe care nu  mi-a daruit-o mama, dar mi-a adus-o in viata bunul Dumnezeu, este prietena pe care si-ar dori-o toti, este mama perfecta si cea mai minunata sotie. Sa nu uit ca este si o fiica extraordinara!!!

Sunt mandra ca sunt prietena ei cea mai buna, ca este prietena mea cea mai buna, sunt mandra ca in ciuda micilor neintelegeri si a dificultatilor pe care le-am intalnit de-a lungul timpului intre noi, in ciuda parerilor diferite, a divergentelor de opinie, in ciuda gusturilor diferite, suntem si sper din tot sufletul ca vom fi mereu la fel de apropiate.

Andreina (cineva avea dubii ca nu ar fi vorba despre ea?), draga mea, iti doresc sa fi fericita, orice ar fi nevoie pentru asta si orice ar insemna fericirea pentru tine. Sa ai mereu zambetul acela perfect care iti lumineaza chipul, sa ramai mereu tanara, frumoasa, bine ancorata in realitate (caci tu ma aduci mereu cu picioarele pe pamant), determinata (sa iei toate situatiile in mana, stii tu, da?), la fel de nebuna si de vesela, de agitata, sa reusesti tot ceea ce iti propui si mai ales, iti doresc sa te bucuri in fiecare zi de baby Ava si de Bog. 

Are rost sa iti spun ca te iubesc si ca nu ai nici cea mai mica sansa de a te descotorosi de mine vreodata, cate zile o sa am de trait?!

La Multi Ani zana mea draga!!!!!

 

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. rokssana
    Oct 04, 2011 @ 13:18:38

    la multi ani 🙂
    sunteti norocoase ca sunteti prietene..

    Reply

  2. Corinas
    Oct 04, 2011 @ 14:08:07

    Ii urez si eu La multi ani Andreinei tale! Si prieteniei voastre superbe 🙂

    Reply

  3. Carmen
    Oct 05, 2011 @ 16:46:03

    Sunteți cu adevărat foarte frumoase! Să aveți grijă de voi mulți ani de acum înainte! 🙂

    Reply

  4. Diana T
    Oct 10, 2011 @ 12:56:04

    Ce norocoase sunteti ca va aveti una pe cealalta! Uneori o prietena data de Dumnezeu, poate fi cu mult mai buna decat o sora de mama!
    Si ce frumoase sunteti amandoua!!! …parca semanati!?
    Sa va bucurati de aceasta prietenie toata viata, indiferent de muntii, care apar intre voi, daca apar…..
    Eu nu am fost asa de norocoasa, mama nu mi-a daruit o sora si nici frate, dar Dumnezeu a avut grija de mine si mi-a dat in copilarie o “sora de cruce”, dar au aparut munti intre noi si i-am trecut impreuna…..
    La multi ani cu sanatate si prietenie!!!!

    Reply

    • Ra
      Oct 10, 2011 @ 22:45:36

      Ha, ne-au mai spus oamenii ca semanam!!! Nu semanam deloc, dar in unele poze pare ca avem trasaturi comune, nu inteleg de ce, poate din cauza sufletelor pereche ;). Multumim pt complimente!!!

      Reply

Leave a Reply

