Toamna a venit prea devreme

Parca e prea frig dimineata. Azi, la 6 am erau doar 12 grade C. Cam repede a venit toamna… Deja mi-e dor de zilele cu caldura sufocanta ale verii. Nu pot sa neg, insa, ca iubesc covorul de frunze ruginii care mi se asterne la picioare in fiecare zi. Nu pot sa nu ma gandesc la Central Park toamna. La spectacolul de culori care trebuie sa fie pe aleile parcului, pe strazile NY-ului… Inca mai sper sa-l vad cu tine! 

Si acum, gata, as vrea sa mai dorm putin, m-am trezit inuman de devreme azi, la ora 5.50 am… Desi intr-un mod extrem de placut, e totusi prea devreme… 

Ra

Leave a Reply

