Sweet pregnancy

Raluca, prietena mea de cand ma stiu, este insarcinata. 34 de saptamani acum si se apropie de nasterea primului ei copil, o fetita – care pot sa pariez ca va fi superba. 

Despre Raluca am mai scris aici si de fiecare data cand imi aduc aminte de copilarie si adolescenta, pentru ca de Ralu ma leaga fiecare zi a copilariei, a adolescentei si fiecare amintire frumoasa. Am crescut impreuna, am copilarit impreuna, ne-am jucat impreuna, am invatat sa fac sarmale de la ea 😉 pentru ca ea (desi e mai mica) gatea cu mult inaintea mea. Am jucat carti pe porunci cu ea, fratele ei si bunul nostru prieten Andrei (Gus) si nici nu vreau s aimi amintesc la ce chinuri ne supuneau pe noi fetele cand pierdeam. Cele mai ciudate si grele porunci le inventau baietii pentru noi. Am mancat tone de clatite impreuna, am luat nenumarate mic-dejunuri la mine sau la ea, am vazut filme si am cititi carti – dupa care am dus discutii interminabile pe temele respective. Intotdeauna echilibrata, calda, matura si responsabila, Ralu a fost un fel de comoara a copilariei mele. Si asa va ramane mereu. Incuiata bine, cu un lacat mare, gros si imposibil de spart, pentru a nu putea fi eliberata din inima mea. 

Raluca, alaturi de Georgy, este una dintre acele persoane mai mult decat norocoase, ce s-au casatorit cu primii lor iubiti, cu care sunt impreuna inca din timpul liceului. Georgy are deja doi baietei frumosi. Aseman povestile lor cu cele ale bunicilor nostrii, cand primul lor barbat le devenea si sot si imbatraneau fericiti impreuna. Stiu ca fetita Ralucai va avea doi dintre cei mai minunati parinti din Univers (la fel ca si baby Ava, care-i are pe Andreina si Bogdan) si le doresc multe clipe de fericire impreuna, in familie.

Ralu, te iubesc mult si imi pare rau nespus ca ne despart atat de multi km si nu pot sa ma bucur langa tine de aceasta dulce perioada in care esti mai frumoasa decat oricand!!!!

Pentru ca stralucesti, asa insarcinata!!!!

Spuneti voi ca nu e fermecatoare?

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. rokssana
    Sep 27, 2011 @ 12:42:33

    e incantatoare 🙂

    Reply

  2. Carmen
    Sep 29, 2011 @ 21:17:15

    Sunt frumosi amandoi si pariez ca e din cauza ca la ei in suflete e foarte cald in aceasta perioada 🙂

    Reply

Leave a Reply

