Ieri…

am zburat la Viena. Nu, nu vreau sa va spun cat imi este de dor de o plimbare romantica in minunata Viena ;).

Ieri, mi s-a intamplat ceva inedit cu un pasager business pe tronsonul Viena-Bucuresti. Dupa imbarcare, cand i-am dus welcome drink-ul, m-a intrebat daca numele meu e Raluca Pop. Am fost mai mult decat mirata, mai ales ca eu nu port ecusonul cu numele meu. I-am raspuns aproape tremurand ca da si am intrebat daca s-a intamplat ceva. Nu stiu de ce, acesta a fost primul lucru care mi-a venit in minte. M-am panicat, daca trebuie sa spun sincer ce am simtit. Mi-a raspuns zambind ca m-a gasit navigand pe internet si ii parea cunoscut chipul meu. Da! Era un cititor al blogului :). A fost pentru prima data cand cineva necunoscut ma intalneste si ma recunoaste din pozele de pe blog ;). Mi s-a parut maxim de frumos, m-am simtit, asa, intr-un fel pe care nu il pot descrie. Undeva intre mandra, mirata, recunoscatoare, impresionata si emotionata.  Mi-a spus ca este pasagerul companiei de cca 7 ani si ca aeronavele noastre sunt ca si un fel de casa pentru el, asa ca il pot considera unul din familie. E dragut sa primesti cuvinte de lauda. Si mi-a mai spus ca  a incercat reteta mea de pe blog cu dovlecei umpluti. I-am recomandat pastele cu dovleac si nuci, pe care le puteti gasi si voi accesand pagina Sale e Pepe a blogului meu. Mi se pare ca e chiar prima reteta postata. Ca tot veni vorba, azi am facut paste cu conopida, sunt delicioase, am facut poze si am sa postez reteta aceasta in zilele urmatoare. Pentru ca m-am intors incarcata de la tara, ieri si azi am pus gogosari la borcan, murati, pentru iarna. Am reusit sa pun 7 borcane de 800 de grame cu salata de gogosari, dupa reteta bunicii mele preferate – tanti Tanta – si inca 2 borcane mari de 3l cu gogosari si conopida. Am sa scriu si despre felul in care am pus acesti gogosari. Mi-am decorat frumos bucataria cu ardei iute insirat pe sfoara, ardei iute cules de mine din gradina matusii mele. Arata spectaculos si sunt foarte buni atunci cand se usuca si vrei sa condimentezi putin mancarea.

Seara frumoasa,

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Cristian
    Sep 25, 2011 @ 11:06:16

    🙂
    eram sigur ca vei scrie despre asta. si ca tot vorbim despre tarom …
    uite aici http://www.worldairroutes.com/Tarom.html
    cer senin si clipe frumoase 🙂

    Reply

  2. Carmen
    Sep 26, 2011 @ 13:43:01

    Transmit multa viata rezervele tale pentru iarna 🙂

    Reply

  3. Carmen
    Sep 29, 2011 @ 21:13:46

    Iti doresc din suflet sa ai parte de o astfel de iarna!

    Reply

Leave a Reply

