Pana de inspiratie :))))

Cineva mi-a spus aseara ca am intrat intr-o pana de inspiratie si ca daca mai continui sa scriu atat de urat se dezaboneaza de la newsletter… :). 

Se poate, nu contest. Persoana careia ii scriam, acum nu mai exista. E posibil sa fi luat cu ea si toata inspiratia mea.  A pus-o in rucsac cand a plecat la razboi. Ulterior, a pierit pe campurile de lupta si moartea acestei persoane a declansat, implicit, si disparitia talentului meu, daca acesta a existat vreodata. Asa ca, dragilor, imi cer scuze de la toti cei care ma citesc si considera ca nu mai prezinta interes ceea ce scriu eu. Ca sa va lamuresc, intr-un aeroport plin de lume mi-am lasat cu incredere – sufletul si toata iubirea, acum aproape un an. De atunci nu am mai avut curaj sa merg acolo. Cu siguranta le-as gasi calcate in picioare de miile de calatori, in tranzit catre un taram nordic de pe alt continent… Mi-e frica sa merg acolo iar, ca nu cumva sa le vad chircite pe jos, abandonate acolo unde eu le-am lasat, crezand in promisiunea lui ca se va reintoarce… 

Am atatea altele de spus acum, insa trebuie sa le ascund, simt atatea altele acum, insa nu pot sa le spun lumii intregi de teama de a nu le vedea o singura persoana. Sunt atatea sentimente contradictorii in mine, incat am nevoie de putina liniste, tocmai pentru a putea reveni peste ceva timp, cu sentimente frumoase din care sa curga cuvinte frumoase…

Intre timp, iertati-mi, va rog, pana de inspiratie ;),

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Carmen
    Sep 16, 2011 @ 21:02:05

    Pe mine, dimpotriva, uneori ma emotioneaza, alteori ma distreaza, de multe ori ma informeaza lucrurile pe care le scrii tu si de fiecare data parcurc incet randurile sau fotografiile pentru a petrece mai mult timp cu ele. Asa, cu toata lipsa de inspiratie pe care o invoci tu sau o invoca altii, imi place la nebunie cum scrii 🙂

    Reply

Leave a Reply

