Nu mai am putere

In ultimele doua luni sau poate chiar mai mult, nu am mai avut putere sa scriu. Nu stiu de ce. Nu e oboseala, nu e tristete. Nu e nici lipsa timpului. Imi lipseste el mai mult decat orice si cum aproape fiecare cuvant de aici l-am scris cu gandul la el, acum ma simt golita de cuvinte, de sentimente si de aici si lipsa posturilor. Nu stiu daca e mai bine sau mai rau fara el, stiu doar ca mi-am dat seama ca nu are cum sa functioneze o relatie de la distanta. Nu de la o asemenea distanta. Nu atunci cand te despart continete si mari, curcubee si nori… Nu, e imposibil, inima mea nu poate sa duca greutatea unei asemenea iubiri. De prea mult timp am incercat sa nu ma mai gandesc. Acum, in sfarsit, am reusit. Si nu-i mai scriu…

As vrea sa-l vad si stiu ca decembrie e aproape. Stiu ca trebuie sa aleg daca am sa alerg prin Europa dupa un el care de cele mai multe ori a fost absent sau sa stau acasa si sa nu ma mai gandesc. Stiu ca va fi greu sa aleg… Si curand voi fi pusa in situatia de a alege. Sa stau aici sau sa merg acolo. Daca plec, inseamna ca am sa continui sa-l iubesc o viata si am sa tot numar pasii facuti fara el… Daca am sa raman, insemna ca altceva sau alticneva sau pur si simplu eu – merit putina liniste….

Pana atunci, incerc sa imi recapat cuvintele…

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. Desene animate online
    Sep 12, 2011 @ 04:02:44

    Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Reply

Leave a Reply

