Nu imi plac…

…barbatii care cer “putina apica”, “un paharel cu vinisor”, “un spritulet”, “o painica”… Sunt convinsa ca inca beau laptic si o suna pe mamica sa-i ceara sfaturi, atunci cand nu stiu ce sa faca in anumite situatii…

Azi am avut un pasager care mi-a cerut apa. Nimic anormal. Cand l-am intrebat ce fel de apa vrea, gen plata sau minerala, mi-a raspuns “asa si asa” facand si semnul acela cu mana, care sa ma faca sa inteleg mai bine ca vrea apa “asa si asa”. What’s wrong with you, people???

Mai intalnesc situatii in care, atunci cand la serviciu se servesc bauturile calde si intrebam “ceai sau cafea?”, sa ni se raspunda cu “un ceai”. Nimic anormal pana acum. Faza tare vine cand ii spunem ca avem ceai verde, negru si negru cu aroma de fructe pentru a ne spune de care doreste. Unii vor “ceai normal”… Wtf??? Ce inseamna normal pentru acesti oameni? Oare normalul lor trebuie sa fie si normalul meu?

Nu imi plac barbatii care, insotiti fiind, se aseaza inaintea femeilor pe scaun. In orice situatie.. La restaurant, in avion, in tren, autobuz, tramvai, chiar si acasa la masa… Nu imi plac barbatii care, comanda inaintea femeii ce le sta alturi, neglijand-o complet si aratand lipsa de consideratie fata de aceasta. Nu imi plac nici femeile, care atunci cand sunt intrebate ce doresc sa bea, comanda pentru barbatul care le insoteste, punandu-l inaintea lor… Veniti-va in simtiri, femeilor!!! D’asta suntem femei… Sa fim ocrotite, protejate, rasfatate si puse pe piedestal!!!! Nu sa ne lasam pe noi deoparte, doar ca sa fie ei bine…

Nu imi plac barbatii care isi lasa femeia sa se chinuie cu bagajul prea mare sau prea greu, pentru a-l putea manevra, cara, misca, etc… Aceasta in timp ce ei se uita impasibili la cum se chinuie EA, doar pentru ca si-a luat tot sifonierul de acasa. Heeeyy, oameni buni, ea si-a carat toate hainele, pantofii, gentile, toata lenjeria intima de acasa, tocmai pentru voi, cei care mai apoi va uitati la chinuiala ei, spunand in sinea voastra “asa iti trebuie!”…

Nu imi plac barbatii, care fiind cu familia in avion, trimit inainte de decolare, mesaj amantei, spunandu-i ca moare de nerabdare sa ajunga la ea acasa… Nu judec, doar imi exprim parerea ca nu imi place acest fapt.

Nu imi plac barbatii care beau si se dau in specatcol, gratuit. Care devin irascibili si gasesc motive de cearta, dupa doua pahare de alcool. Nu imi plac barbatii care accepta orice de la femeia lor. Certuri, discutii, cuvinte urate spuse in public… Nu imi pac cuplurile carora li se pare normal sa isi spele rufele murdare in vazul tuturor. 

Nu imi plac multe, dar invat sa traiesc cu ele…

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. ab
    Sep 07, 2011 @ 00:52:06

    Ok. Ne-am prins. Nu-ti plac barbatii. Cand ne spui ce-ti place?

    Reply

    • Ra
      Sep 07, 2011 @ 14:19:49

      Nu imi plac anumite tipologii de barbati… Scuze, dar nu sunt in the mood pt glume si nu prea iti inteleg remarca…

      Reply

  2. Janiss
    Sep 07, 2011 @ 18:09:22

    sunt perfect de acord cu tine, draga mea! astfel de situatii am intalnit si pe strada si langa mine si in avion, din pacate…. te inteleg de-mi vine sa zbor direct pe alta planeta si sa raman acolo!!!!

    Reply

Leave a Reply

