Cassis, Les calanques de Cassis

Les Calanques de Cassis sau simplu Cassis este urmatoarea locatie despre care vreau sa va vorbesc, pe care am vizitat-o in vacanta mea din Provence.

Asemanatoare, la frumusete si culoare, cu apele Sardiniei, insa fara pic de plaje. In cazul in care va hotarati sa petreceti o vacanta la mare in Cassis, sa aveti in minte ca plajele nu exista. Sunt roci, bolovani, ce vreti voi, numai plaje nu. Singurul loc care putea fi numit plaja, avea in loc de nisip fin si frumos, pietre si cataroaie, deloc mici si foarte incomode.

In rest, locatia merita din plin. Apa de un albastru intens, turcoaz pe alaturi, verde smarald in alte locuri si de o claritate iesita din comun. Casele mediteraneene iti incanta privirea, albul provensal te linisteste cat ai clipi si oamenii sunt mai amabili ca oriunde altundeva in restul Frantei… Am regasit aici si ceva din culorile si farmecul orasului Portofino, ceea ce m-a facut sa duc dorul Italiei mele iubite ;). Recomand si nu recomand ;). Depinde ce gusturi are fiecare si ce cauta de la o vacanta la mare. EU nu as mai repeta experienta, in ciuda faptului ca mi-a placut ca oras, ca atmosfera si ca bucatica de mare, parca rupta din rai la culoare (ce rima)!

Nu e mai bine sa va las sa vedeti cateva imagini din Cassis si din golfuletele din imprejurimi?

 

4 Comments (+add yours?)

  1. Gina
    Aug 28, 2011 @ 16:40:53

    Tare frumos pe-acolo. Tu esti foarte frumoasa. Ai si de la cine 🙂 .

    Reply

  2. Diana T
    Aug 30, 2011 @ 17:33:27

    Cat mi-as dori s-o duc si eu pe mama intr-o astfel de vacanta!!!Dar cred ca salariul meu de profesoara nu mi-ar ajunge nici pt biletele de avion…

    Imi place cum scrii! Imi place cum iubesti! Imi place cum gandesti!

    Reply

    • Ra
      Aug 31, 2011 @ 10:19:58

      Avantaj eu, din cauza meseriei. Si asa, am facut-o cu sacrificii (vacanta). Multumesc pt compliment, sunt convinsa ca intr-o zi vei vedea tot ce iti doresti. oamenilor buni li se intampla lucruri frumoasa ;)!

      Reply

Leave a Reply

