Random

Acum ceva timp spuneam ca nimic nu ma face sa cred ca merit ceva ce nu imi apartine… Nici acum nu o cred, dar asta nu ma impiedica sa vreau. Nu m-a impiedicat nimic sa te vreau pe tine, asa cum nici pe tine nu te-a impiedicat nimic sa ma vrei pe mine. Nu m-a tinut nimic departe de tine, nimic nu m-a impiedicat sa te iubesc si sa iti daruiesc cei mai frumosi ani din viata mea… ani carora le-am pierdut numarul… Nimic nu ma opreste acum sa imi doresc sa te am langa mine, in aceste momete de slabiciune si de ratacire. Caci nu am incetat sa te iubesc, insa sufletul meu (da, cel pe care de atatea ori l-ai sarutat cu zambetul tau) si-a luat o binemeritata pauza de tine. A crezut, poate, ca merit ceva mai… ce cuvant sa gasesc? Mai bun decat tine nu exista. Atunci, a crezut ca merit ceva care sa imi fie mai la indemana, mai aproape, mai usor de avut… Caci, de tine, ma despart continete si tari, curcubee si mari… Nimic nu ma opreste acum sa iti spun ca m-am inselat si ca sufletul meu nu va mai face niciodata ce vrea el. Ma va asculta intocmai si nu va mai lua pauze pe care crede ca le merita. Va astepta linistit, ca si pana acum, sa ne revedem, sa ne iubim, sa ne imbratisam, sa ne sarutam razand, sa ne povestim si sa adormim mangaindu-ne, sa ne trezim sarutandu-ne…

Pentru ca nu stiu sa traiesc fara sa te iubesc, fara sa te astept, fara sa ma macine dorul de tine… Pentru ca nu pot sa fac acelasi lucru pentru nimeni altcineva… Pentru ca nu te pot inlocui asa, cand vrea sufletul meu, dupa bunul lui plac…

XOXO

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. byanca
    Aug 28, 2011 @ 14:31:53

    The heart has reasons that reason does not understand.

    Reply

Leave a Reply

