Se termina vara! S.O.S.!!!!!!!!

Traiesc intens ultimele zile de vara ale anului 2011. Nu stiu de ce, dar pare ca anul acesta vara a trecut intr-o clipa si parca vad ca in cateva alte clipe intru in depresie din cauza iernii care aduce cu ea frigul, albul infinit al zapezii, griul negricios al mizeriei dupa ce se topeste zapada si inevitabilele Sarbatori de iarna pe care as vrea sa le sterg din calendar… Iar luminite in oras (probabil din ce in ce mai urate, asa a fost in ultimii ani), iar miros de brad si cozonaci, iar ipocrizie maxima in urari si bineinteles o mare petrecere de Revelion, daca se poate cat mai falsa cu putinta. Uffaaa… Wake me up when december ends, pls!!!

Pana atunci, sa ne mai bucuram de vara, de trezitul dis-de-dimineata cu soarele arzandu-mi fata, de orele de somn dupa-amiaza pe terasa. Sa ne bucuram de culorile asfintitului, vara sunt indragostita de apus. La mine acasa, am norocul, sa vad unele dintre cele mai spectaculoase apusuri ever!!! Sa ne mai bucuram de zilele caniculare in care nu putem respira… Imi vine sa apuc vara bine intre maini si sa strang cu putere, fortand-o sa ramana. Imi va lipsi vara, pana la anul, cand – probabil ma va surprinde cu o noua poveste, cu noi peripetii si noi aventuri de genul: “numai mie mi s epoate intampla asa ceva”.

Stiu ca sunt “datoare” cu cateva povestiri si poze din vacanta mea de anul acesta. (nu folosesc cuvantul “concediu”, mi se pare pentru oamenii mari, “vacanta” suna inca adolescentin si imi place mai mult) Cat de curand am sa postez si am sa va povestesc in ce fel m-a impresionat Provence-ul si care e relatia mea cu Franta dupa aceasta ultima sansa pe care i-am acordat-o. Am sa va descriu apoi, fiecare pas facut in iubita mea, frumoasa mea Italie, acolo unde imi las inima si sufletul de fiecare data cand merg. Apoi trebuie neaparat sa va povestesc cum vad eu vara ideala, ce m-a incantat mai mult si mai mult in vara aceasta si ce poveste frumoasa traiesc acum πŸ˜‰ datorita unei persoane care in fiecare zi ma face din ce in ce mai fericita!!

S-au intamplat multe in toata perioada in care nu am scris, probabil ca aveam nevoie sa iau o pauza, sa nu ma mai gandesc la nimeni si nimic, sa uit de mine si de tot ce simteam ca nu este in regula in viata mea. Nu ca acum sunt toate la locul lor, nici gand. Nici nu as fi eu, vreodata, daca toate ar merge ca unse si nu as intra in chestii urat mirositoare :)).Β 

Azi si maine incerc sa va povestesc despre Provence si despre Italia. Intre dezamagirea pe care mi-a adus-o sudul Frantei si fericirea nemarginita pe care mi-o daruieste mereu Italia este o mare prapastie. Franta nu ma va mai vedea nici in tranzit ;). Italia nu are cum sa ma dezamageasca vreodata.

Ce imi doresc pe ultima suta de metrii a acestei veri? Sa mai inceapa inca o vara. Sa nu se termine aceasta, sa nu vina toamna si sa uit de iarna…

Pana atunci, sa ne bucuram de ultimele zile de vara…

RaΒ 

4 Comments (+add yours?)

  1. larisa
    Aug 19, 2011 @ 09:41:40

    Ralu nimeni nu e de neinlocuit,credem cu tarie ca nimeni nu il poate inlocui pe el dar Dumnezeu ne surprinde cand ne asteptam mai putin si Doamne frumos e cand te indragostesti din nou! cand simti iar fiorii dragostei!
    Ma bucur nespus de mult pentru tine si imi doresc sa ai partea de toata iubirea din lume sa-ti traiesti basmul pe care fiecare fata si-l doreste.
    “Da-mi Doamne puterea de a accepta ceea nu pot schimba,de a avea curajul sa schimb ceea ce pot si de a face diferenta intre cele doua”
    Bucurate de dragoste din plin draga mea prietena pentru ca o meriti mai mult ca oricine

    Reply

  2. Razvan Pandele
    Aug 21, 2011 @ 20:21:33

    eu ador sa fotografiez apusuri πŸ™‚ o sa postez si eu saptamana asta cateva poze, daca o sa ai timp, trage cu ochiul la ele πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

