Hello, again…

Nu ti-am mai scris de mult timp. Nu ai lipsit din gandurile mele nici o clipa, in absolut nici o zi. Am continuat sa numar pasii facuti fara tine, ca si pana acum, de atat amar de vreme. Te-am plimbat prin Provence cu mine si ti-am simtit lipsa in minunata Italie. Te-am si sunat si stii asta. Te-am auzit, dar nu mi-a trecut dorul de tine. Cum sa imi treaca?

Nu mai stiu bine cum arati, imi aduc vag aminte de ochii tau, de zambetul tau, iar vocea ta as recunoaste-o (in schimb) dintre altele o mie. Dar asta nu inseamna ca te-am uitat. Cum sa te uit?

Nu ti-am mai scris pentru ca am vrut sa dau o pauza sufletului meu si inimii mele care duce tot greul acestei iubiri imposibile. NU m-am gandit niciodata sa apas butonul “STOP”, am ales sa apas “PAUSE”… Cum sa nu iti mai scriu?

Am ales doar sa imi las sufletul liber. Sa-l eliberez de tine. 

Incet, incet, cineva isi face loc in inima mea. Cu pasi mici, intr-un ritm lent, cineva tinde sa imi acapareze sufletul atat de obosit dupa ani in care doar te-a visat, te-a asteptat si a facut din tine motivul unei existente. Nu ai putea decat sa fii fericit vazand cum ma priveste, cum ma atinge si la randul meu cum raspund acestor gesturi. Stiu ca mereu ti-ai dorit pentru mine tot ce e mai bun. Acum sunt atat de aproape de fericire. Inca cativa pasi si ajunge acolo unde parea imposibil de ajuns. 

In maxim doua saptamani am sa iti mai dau o veste frumoasa, daca am putin noroc. Atunci da, o sa ne bucuram impreuna si o sa am nevoie de toate sfaturile pe care mi le poti da…

P.S. – nu te speria, Pauza nu inseamna Sfarsit si nici nu te voi putea inlocui vreodata. Nu e alegerea mea, ci a sufletului meu…

A ta,

Ra

 

4 Comments (+add yours?)

  1. adn
    Aug 15, 2011 @ 16:42:12

    m-ai facut sa lacrimez, tuuuu

    Reply

  2. Me
    Sep 06, 2011 @ 15:12:59

    draguta… cumpara-ti un jurnal !! crezi ca daca iti expui sufletul pe internet reusesti sa impresionezi? eu cred ca mai mult starnesti mila, dar poate asta vrei 🙂

    Reply

    • Ra
      Sep 06, 2011 @ 19:50:27

      Draguta… cine te obliga sa citesti cum imi jelesc eu pe aici iubirea? Ah? :))))))) Pana la urma un blog e un jurnal online. Il tin pentru mine si nici macar nu e un jurnal. Daca ai da putina atentie, ai vedea ca se numeste “toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus”, asta inseamna ca cineva citeste… Cred ca macar libertatea de a face ce vreau si ce simt, de a spune ce gandesc si de a imi exprima un pct de vedere, am capatat-o la nastere, prin simplul fapt ca m-am nascut… Tu crezi altceva? Ufff, nu suntem pe aceeasi frecventa.. Nici nu vreau asta… Ia-ti un bon de ordine si stai la rand cu toate proastele si cu toti idiotii care nu ma suporta… Chiar ma lasa rece, draguta…

      Reply

Leave a Reply

