Keep it simple

Predeal, Romania railway station

Image via Wikipedia

Cine spune ca nu prefera lucrurile simple, minte. As da orice sa “keep it simple” totul in viata mea si sa nu mai aud “it’s complicated”. 

Am avut un weekend simplu. La munte. In mod ciudat, pentru ca mie nu imi place muntele, am refuzat o invitatie la mare si am acceptat una la munte. Eu asociez muntele cu iarna, cu frigul, cu efortul disperat si fara sens de a urca pe munte… Singurele avantaje pe care i le atribui mersului la munte sunt aerul curat care imi da pofta de mancare si imi ofera somnul cel mai odihnitor posibil. 

Nici de data aceasta muntele nu m-a vrajit in mod deosebit, dar mi-a oferit aceeasi pofta de mancare si acelasi somn bun pe care stiam ca mi le poate oferi si a reusit sa ma faca sa inteleg ca se poate muri de cald si la Predeal ;). 

Intr-o insiruire de cuvinte, weekendul la munte, ar putea fi descris asa: zmeura, mure, plimbare la apus, mancare buna, somn odihnitor, oameni dragi, fluturasi, saruturi si imbratisari, zambete, soare si flori…

Ra

Leave a Reply

