Bullshit

Incepusem sa scriu ceva in stilul atat de caracteristic mie. Sa ma plang ca oamenii sunt rai si Universul a luat-o razna. Ca prea multe mi se intampla si prea putine pot duce. Ca incep bine, dar nu stiu sa termin nimic. Ca… si ca…

La dracu’! – mi-am zis apoi!! WTF??? Sunt atatea chestii bune in viata mea, incat cui ii pasa de cele rele???

Viata e atat de frumoasa!!! Radem, glumim, suntem sanatosi, iubim, flirtam, ne gadilam, zambim pe ascuns, facem planuri sa evadam in lume, petrecem, dansam si iar o luam de la capat! Soarele arde, cerul e albastru, valurile se sparg la mal, oameni buni inca mai sunt, la fel si oameni frumosi, petrecerile se tin lant, Gaia exista si e in Romania!! Sa o ia D***U de perfectiune, viata nu trebuie sa fie perfecta :)))!!!

Cine crede asta sau cauta asta este totally out of mind!!!!

Imi iubesc viata cu micile ei imperfectiuni…!!!!!

 

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. motanul.danila
    Aug 03, 2011 @ 05:37:39

    UR right ,Ralu!!!

    Reply

Leave a Reply

