Sapore di mare

Gust de mare, gust de sare, gustul unei lumi pierdute, gust de mare lasat pe piele, lasat pe buze… Un gust putin amar al unor lucruri pierdute, al unor lucruri lasate in urma, departe de mine, intr-o lume total diferita de a mea… Intr-o lume de leneveala in care tot ceea ce faci e sa iesi din apa, sa te intinzi la soare simtind gustul sarat al marii pe piele si pe buze… Si daca toate acestea s-ar combina cu sarutul tau..

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Dana
    Jul 26, 2011 @ 07:51:08

    imi place mult blogul tau si calatoriile tale ma poarta prin diverse zone ale globului. gandul de a deveni flight attendat ramane mereu in minte cu ajutorul blogurilor.
    am vazut ca ai in lista de bloguri urmarite “stewardesa”. cum as putea sa-i accesez blogul?

    multumesc,
    calatorii cat mai placute!
    Dana

    Reply

    • Ra
      Jul 26, 2011 @ 15:07:01

      Buna, multumesc pt apreciere, iar despre acest blog stiu ca la un mom dat l-a parolat si nu am mai putut citi nici eu, asa ca nu am cum sa te ajut. Zi frumoasa!

      Reply

Leave a Reply

