Iar mi-e dor

 

E aproape 5 dimineata, am ajuns acasa dupa un zbor de noapte si sper sa adorm cat mai repede. Nu vroiam sa adorm fara sa iti spun ca imi este dor de tine. De cate ori mi se intampla ceva bun, ma gandesc cat mi-ar placea sa impartasesc cu tine acel moment de fericire. Si in momentele in care ceva ma deranjeaza, tot la tine ma gandesc, pentru ca numai simpla ta prezenta ma linisteste. Mi-e dor de tine cand rad si cand plang, pentru ca numai tu ma poti face sa rad si mai mult/mai cu pofta si esti singurul care imi poate alunga lacrimile. In concluzie, mi-e dor de tine tot timpul, dar cel mai dor imi este cand stau treaza in toiul noptii sau la primele ore ale diminetii, gandindu-ma la fiecare moment pe care l-am petrecut impreuna. 

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. byanca
    Jun 27, 2011 @ 15:33:17

    Mi-e dor de tine si iti caut chipul
    In fiecare margine a firii,
    In podul palmei, daca iau nisipul,
    Simt un inel jucandu-se de-a mirii

    Adrian Paunescu

    Reply

Leave a Reply

