Fara sa scriu

Au trecut multe zile fara sa scriu… Poate si fara sa simt… Sau poate simtind prea multe si neavand timp sa le ordonez aici, asa cum m-am obisnuit… 

Zilele trecute o (noua) prietena m-a intrebat cine este cel caruia ii scriu, aici, pe blog… Nu, nu este nimeni pe care sa-l cunoasca cineva, nu este cineva care sa imi citeasca strigatul de dor, tipatul de fericire sau tristetea din suflet. Si nici macar nu se afla aproape. Si, NU, nu distanta ne separa. Niciodata distanta nu a separat de nimeni, distanta nu te face sa fi mai mult sau mai putin indragostit. Pe noi ne separa lumile in care traim. Lumi ce nu se vor intersecta niciodata. El fiind in lumea lui, acolo unde eu probabil ca nu voi ajunge vreodata, iar eu fiind in lumea mea, aici unde nu il voi trage vreodata…

Tot zilele acestea am mers la calutii din Urleasca. Pana acum am fost prima data o zi de dim pana seara, o doua oara 3 zile, apoi 2 zile, apoi am facut un drum dus-intors doar ca sa duc ceva si pe cineva si inca o data doua zile. Astept cu nerabdare sa merg iar, indiferent pentru cate zile sau pentru cate clipe. Si, promit, ca in seara aceasta am sa va mai povestesc ce am facut acolo si cum este, ce fac voluntarii, cum au ajutat persoane pe care le cunosc, cum sunt acum calutii si am sa va arat si poze. 

Am fost sambata la mitingul aviatic de pe Clinceni. Baby Ava a fost cea mai fericita vazand avioanele sus pe cer sau jos pe pamant la cativa pasi de ea. Nu am putut sa ne indepartam nici macar cativa pasi de langa avioane, pentru ca ea vroia “aproape, avioane, aproape”!!! Am urcat-o pe mama in balon si chiar s-au inaltat cativa metri de la sol. Si i-a placut!! 

Am petrecut apoi o duminica cum rar mi-a fost dat sa am, plina de veselie, rasete, cu un soare arzator, pe terasa penthouse-ului meu impreuna cu Andreina, baby Ava, Bogdan, un musafir neasteptat 😉 si vecinii mei draguti cu fiica lor. Am facut plaja, ne-am balacit in piscina, am mancat asa cum mi-am imaginat mereu ca se mananca vara la pranz!! O zi de vara de neuitat!!!

Si in restul zilelor, in care nu am condus nebuneste pana in Urleasca, nu am stat cu ochii pe cer si nu am scris aici, am zburat… Pentru ca trebuie sa mai si muncim, nu? Desi, cred cu tarie ca vara este a marii intinse, a cerului senin albastru, a valurilor uriase, a cinelor linistite, a plimbarilor lungi, a vacantelor de neuitat, a calatoriilor catre noi orizonturi si a iubirilor scurte, dar intense… Nicidecum, nicicand, vara nu a fost gandita, proiecatata sau lasata de Dumnezeu pentru a merge la munca… Nu, vara este a soarelui, a furtunilor scurte pe inserat, a bronzului sfidator si a zambetului larg tiparit pe chipurile celor care se bucura de vara in adevaratul sens al ei…

In rest, astept sa va dau o veste buna, sa fac ceva care cu siguranta imi va schimba viata intr-o directie pe care inca nu o stiu. Dar sper sa se concretizeze ceva la care lucrez acum si sa va pot povesti numai de bine…

Vara… Atat am asteptat, o iarna intreaga, sa ma plang de caldura de nesuportat a verii, incat iata-ma acum spunand: “ahhh, e atat de cald si vara e abea la inceput!!!”.

 

P.S. I am wishing to suck the life out of a Capri-Sun, but I have to do it with a mist of Mogosoaia-Chitila-Sun!!!!! I miss so much my bella Napoli!!!!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. malina
    Jun 09, 2011 @ 15:37:40

    esti atat de minunata pe cat scrii de frumos.astea doua se impletesc.pentru ca scrii ce esti

    Reply

  2. Miryam
    Jun 09, 2011 @ 15:39:44

    Buna Ra, scuza ma ca sunt off topic, iti citesc de mult timp blogul fara sa comentez, dar acum vreau sa ma lamuresti daca se poate cu niste intrebari:
    1) Pot sa lucrez ca Stewardesse daca acum 6 ani am avut TBC?(acum am 24 de ani) Am vazut pe un forum scria ca nu este acceptabil Tbc activ sau netratat ( in radiografie se vad vag cicatricile, iar Dr. mi a spus ca sunt sanatoasa tun, dar mie frica ca asta ar putea constitui un impediment)
    2)Nu am facultate, doar liceul, dar vorbesc Engleza, araba care este si limba mea materna, Romana ca am stat 8 ani in Ro si Germana.
    3) nu sunt foarte inalta am doar 1.67, 60 de kg.
    4) Constituie parul lung o problema? eu il am de 87 cm si o cunostiinta mi a spus ca probabil o sa imi ceara sa il scurtez ceea ce nu vreau.
    Ti as fi recunoscatoare daca mi ai raspunde
    Miryam

    Reply

    • Ra
      Jun 11, 2011 @ 08:31:44

      Suza-mi intarzierea in a iti raspunde, te rog. Sunt mult prea “alergata” in ultimul timp si nu stiu ce sa fac mai rpd. Hai sa iti raspund:
      1. asta stabileste comisia medicala. Daca esti din Bucuresti, poti merge la dnul dr de la medicina aeronautica si poti intreba. Spune-mi si te indrum sau iti dau un contact de acolo. Sigur iti va raspunde, am mai intrebat ceva pt o cititoare si a fost f amabil.
      2. Nu conteaza facultatea, este indeajuns sa ai studii medii. Va trebui doar sa faci cursul de insotitor de bord.
      3. Eu am doar 1.66 m ;).
      4. Nu cred, atat timp cat il vei tine prins intr-un coc, eventual. Pentru ca la lungimea lui, altfel te incurca. Nu e igienic sa il tii desfacut cand lucrezi cu mancarea si nu e safe sa fie in coada la lungimea lui in cazul unei urgente. Coc, cred ca e ok. Nu am auzit sa fie restrictii la asa ceva, nicaieri in lume, dar pana la urma depinde de companie.

      Din moment ce stii araba si engleza si germana, de ce nu aplici online la o companie din Orient? Etihad, Quatar, Emirates sunt doar cateva dintre companiile unde iti recomand cu drag sa incerci. Din cate stiu pe 18 iunie este chiar un interviu Emirates in Bucuresti. Acolo ai avantajul de a calatorii in toata lumea, de a avansa in mod corect, de a lua bani mai multi pentru munca prestata, care nu este deloc usoara. Aici este mai mult o f***re de icre, un du-te vino continuu, banii nu sunt o avere, dar sunt multi pentru Romania, totusi. Iar sistemul romanesc, il stim cu totii, nu? Eu, daca as fi cu 10 ani mai tanara sau macar la inceputul practicarii acestei meserii, as alege sa lucrez la o companie care imi ofera mai mult decat un serviciu sigur.
      Succes!!!

      Reply

      • Miryam
        Jun 14, 2011 @ 08:49:54

        Multumesc mult de raspuns, esti o scumpa,
        Sincer, nu sunt atat de sigura daca o companie din Orient ma va accepta, pt.ca am intrebat o domnisoara draguta care lucra in Dubai, si mi a spus ca TBC-ul este un criteriu eliminatoriu chiar si tratat….
        Din pacate nu mai locuiesc in Buc, deci nu stiu unde as putea sa intreb la medicina aeronautica….
        Ai fi draguta daca mi ai da o adresa, sau un nr. de telefon sa intreb.
        Curse cat mai placute si usoare iti doresc.
        Miryam

      • Ra
        Jun 14, 2011 @ 09:09:00

        Revin zilele acestea cu un nr de tel sau o adresa de mail de la dr nostru :)! Pups.

Leave a Reply

