Sa ne oprim putin

Sa ne oprim putin din goana nebuneasca pe care o traim in fiecare zi. Sa ne oprim si sa ne amintim, sa multumim, sa daruim. Multi dintre noi nu inteleg ca viata este cel mai fragil si cel mai de pret cadou pe care il primim de la parinti. Iar mie mi se pare impotriva firii si a randuielii omenesti, ca parintii sa isi ingroape copii. Nu e trist, nu e dureros, ci pur si simplu este ucigator pentru un suflet sa traisca asa ceva. 

Acum doi ani, Misu a decolat si privirile noastre inca il mai urmaresc pe cer, facand giumbuslucuri, dandu-se peste cap, razand la noi in timp ce facea dansul betivului… Amintirile mele cu Misu sunt compuse din rasete, pentru ca unde era el, era si voie buna. Amintirile mele cu Misu au miros de “metal, cauciuc, ulei, a ce mai miroase o cabina de avion. A zbor.” – pentru ca Misu emana zbor prin toti porii si transmitea tuturor asta… 

Misu… Nu stiu daca el se afla inca printre noi sau daca si-a gasit locul undeva, Sus, printre ingeri, ori nu cumva si-a facut o scoala de pilotaj acolo unde se gaseste acum… Stiu sigur, insa, ca amintirea lui este, pentru fiecare dintre cei care l-au cunoscut, la fel de vie si de frumos pastrata, ca acum doi ani. Stiu sigur ca eu nu l-am uitat. Inca spun “uite, castravetele, zboara!!!” cand vad urmele lasate de un jet pe cer. Imi privesc inca tatuajul facut dupa ce s-a intamplat nenorocirea si stiu ca nimic, niciodata nu imi va lua amintirea lui, atat de putin cat l-am cunoscut. 

Sa ne oprim putin din goana nebuneasca pe care o traim in fiecare zi si sa ne rugam pentru sufletul lui Misu, pentru ca zambetul lui sa zboare cu noi mereu…

Ra

Leave a Reply

