Oameni si cai, partea a 3a

Dragilor, am gasit o relatare a  povestii, care reuseste sa descrie tot ceea ce s-a intamplat intr-un mod infiorator de emotionant!!! 

O puteti gasi aici. Nu mai e nevoie de alte cuvinte…

Felicitari pentru relatare!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Alina
    Jun 01, 2011 @ 18:27:20

    Buna Ra, vreau să îţi spun că te apreciez foarte mult, că îţi citesc blogul de ceva vreme, am dat peste el de ceva vreme şi am rămas o cititoare fidelă deoarece am multe de învăţat de la tine. Eşti o femeie foarte inteligentă şi ai multe alte calităţi, de aceea m-am gandit să apelez la tine. Am de ţinut un discurs de sfârşit de liceu, la ultimul clopoţel şi aş spera să-mi dai nişte idei pentru că nu am niciun fel de inspiraţie, iar tu ai multă imaginaţie din câte mi-am dat seama. Mulţumesc mult!

    Reply

    • Ra
      Jun 01, 2011 @ 18:48:39

      Multumesc pentru consideratie. Adresa mea de mail este ra_3pop@yahoo.com, scrie-mi acolo cam ce ai vrea si incerc sa te ajut. Mai am inca agendele mele de la terminarea liceului, in care am scris ce simteam pe atunci ;). Poate te ajuta sa te inspiri. Pupicei!

      Reply

Leave a Reply

