Ce zi frumoasa

Ieri am fost in comuna Urleasca, la ferma unde sunt tinuti calutii salvati. Stiu ca am promis aici si pe fcbk, ca am sa va povestesc cum a fost ieri. Din cauza ca am vazut si auzit tot felul de interpretari ale altor descrieri sau chiar descrieri eronate a ceea ce se intampla acolo si a dramei prin care trec atat caii cat si oamenii care-i ingrijesc, am hotarat sa nu mai scriu nimic legat de acest subiect pana ce nu se termina tot si nu se linistesc spiritele. 

Imi cer scuze fata de cei care asteptau vesti si/sau poze! Cei care ma cunosc, ma pot intreba personal. 

Sper sa mearga din ce in ce mai bine!!!

Ruxi Marin Micsunescu I love you and your dad!!!!!!

Ra

Leave a Reply

