Multumesc de o mie de ori

De azi de dimineata am umblat bezmetica cu treaba prin oras. La inceputul zilei am ramas blocata intre periile de la spalatorie cu masina. Credeam ca e compromisa ziua. Insa am avut atat noroc, cat nu mi-am putut imagina ca exista. In primul rand pentru ca nu mai credeam in oameni. Acum CRED cu tarie ca mai sunt si oameni cu suflet bun. Probabil ca par nebuna in disperarea mea de a ajuta cumva caii care sufera enorm. Nu ma intereseaza. Cred ca as fi ipocrita si poate mai mult de atat daca m-as bate cu pumnii in piept ca iubesc caii si in aceasta situatie as sta doar sa citesc pe net ce se mai intampla. Nu pot sa stau pentru ca mie imi vine sa plang asa din senin cand vorbesc despre ce li se intampla, cand vad imagini, cand mai citesc ceva. Chiar si cand citesc de bine, imi vine sa plang. De bucurie. Atunci cum sa stau cu mainile incrucisate fara sa fac nimic?

O colega careia tin sa-i multumesc enorm, imens de mult, mi-a dat 500 de ron sa cumpar pt caluti medicamente si m-a pus in legatura cu o prietena de-a ei care se afla azi in comuna Urleasca si cu care am tinut legatura toata ziua, stiind exact ce trebuie cumparat, ce le lipseste. Alti doi colegi s-au oferit sa ma ajute si un altul sa vina cu mine maine, sa ajutam. O prietena a cumparat 20 de umbrele pentru cai si rafturi pe care sa poata aseza medicamentele si ce mai au pe acolo. Si doamna de la baza de echitatie unde merg eu sa calaresc a cumparat medicamente pentru caluti, pe care le voi duce maine. 

Vreau sa va spun ca azi, am indraznit sa intreb un domn daca stie pe cineva cu materiale de constructii pentru a ridica umbrarele necesare cailor. Nu cunoastea pe nimeni la care sa apeleze. Vorbind cu el, mi-au dat lacrimile si probabil ca iar am parut nebuna… dar dupa ce am plecat din biroul dansului, la putin timp, m-a sunat o doamna draguta de acolo si mi-a spus ca si dansul doreste sa ne ajute cu ce mai este nevoie. Nu am mai putut sa ma intorc azi inapoi la dansul, dar in functie de necesitati, il sun miercuri pentru ca eu mai dau o fuga la cai si joi sau vineri. 

Este incredibil, cati oameni s-au strans!!

Tocmai am primit doua telefoane de la oameni care au luat numarul meu de telefon din anunturile de pe fcbk cu plecarea de maine si vor sa trimita medicamente pt caluti. 

Iapa cu rana la cap este in stare foarte grava, numai ea are nevoie de 40 de flacoane de solutie ringer perfuzabila. Ma rog doar sa ramana in viata pana maine cand ajungem la ea cu cele necesare si sa-i faca bine, sa o vedem samatoasa si vioaie. Avem nevoie cu totii de minunea aceasta. 

Mi s-a spus ca oamenii care sunt acolo cu caii sunt epuizati, au stat toata ziua in soare cu calutii, le dau de mancare, de baut, azi a fost si mai greu pentru ca cei de la Directia Sanitar Veterinara au venit sa ia sange cailor si i-a agitat cu asta.

Sunt putini voluntari, asa ca daca puteti merge acolo, ar fi minunat.

Sa nu uitam si de calutii ramasi in padurea Letea. Au si ei nevoie de ajutor.

Nu stiu cui sa multumesc mai mult si mai intai. Dar merita toti cei implicati, indiferent cu cat de putin, toata admiratia si respectul nostru si toate multumirile din lume. 

Sa speram ca totul va fi bine pana la urma.

Va multumesc tuturor dragilor. Sunteti minunati!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Maria-Letitia Chiculita
    May 25, 2011 @ 11:44:21

    Stiu ca mai este nevoie de hrana, pe langa medicamente, si anume: LUCERNA, ORZ, OVAZ SI PORUMB.
    Ra, in w/e mai mergi ? Poti lasa un numar de telefon de contact ? Pentru plecari din Bucuresti.
    Multumesc!

    Reply

    • Ra
      May 25, 2011 @ 17:19:54

      Da-mi o adresa de mail unde iti pot trimite un mail cu nr meu de tel ca sa ma poti suna. Cred ca plec maine si stau pana sambata la cai. Poti trimite acolo mancare pt cai?

      Reply

Leave a Reply

