Ards Dental Clinic

Ca sa nu creada cineva ca doar critic tara aceasta si cam tot ceea ce tine de ea, spre bucuria mea am gasit si motive de lauda… Nu neaparat la adresa tarii, insa din intamplare am gasit un medic caruia vreau sa-i multumesc pe aceasta cale. 

Am cumparat de pe site-ul Cauta Reduceri o oferta de detartraj, periaj, airflow, consultatie si plan de tratament – toate la pretul de 49 ron, in loc de 300 de ron. La clinica ARDS Dental. Eram putin sceptica, din cauza neincrederii pe care am capatat-o in sistemul nostru sanitar si in medicii romani, asa ca nu am asteptat mare lucru. Eu am stomatologul meu de ani de zile, din pacate merg la el numai cand nu mai rezist in fata durerilor sau e vreo urgenta. Imi este atat de frica de dr stomatologi, incat tremur numai cand ma gandesc la ei. Din acest motiv am si o multime de probleme a caror rezolvare nu se va gasi pana cand nu imi voi depasi aceasta frica.

Am gasit, in schimb, niste oameni super draguti, amabili, o clinica primitoare si curata. O sa imi spuneti ca asa este in clinicile particulare si stiu, mereu am sustinut ca mai bine merg sa dau bani la o clinica privata, decat sa mor asteptand pe holurile spitalelor de stat…

Insa eu stiu ca pot face un om sa isi piarda rabdarea foarte repede, intreb mereu cate ceva (asta in cazul in care nu stiu eu deja tot si mult mai bine, clar) si frica ma face sa devin enervanta rau cand sunt la doctor. De data aceasta nu a facut vreo exceptie. Nu in ceea ce priveste detartrajul, acesta nu ma speria pentru ca stiu ca nu doare. Aveam o problema si i-am cerut parerea (ca doar aveam inclus in oferta si consultatie gratuita si plan de tratament, hehe), iar verdictul a fost cel pe care il stiam deja de la medicul meu: maseaua nu mai poate fi salvata… dar, e necesara o radiografie! Parca l-am auzit pe Vlad ( dr meu). As fi preferat sa nu aud aceste cuvinte pentru ca de aici a inceput calvarul. Eu l-am bombardat pe om cu un miliard de intrebari, i-am spus cat imi este mie de frica si i-am facut capul patrat in general… 

Cred ca nu am vazut alt medic mai dragut, mai amabil si cald decat acesta. Sincera sa fiu, nici macar alt medic cu un zambet mai frumos decat al lui nu am mai vazut!! 

Pe scurt… Dupa ce am terminat tratamentul pentru care venisem acolo, am fost frumusel si mi-am facut radiografie si m-am intors, iar dnul dr Mihai Vasiliad m-a convins sa raman sa fac extractia… Nu stiu daca m-a convins cu zambetul sau cu profesionalismul si rabdarea de care a dat dovada, cert e ca acum am cu o masea mai putin…

A avut cea mai usoara mana cand mi-a facut anestezia, cred ca as putea sa merg sa imi scoata cate o masea pe zi, atat de tare m-am linistit… Iar in ceea ce priveste extractia, desi una nu tocmai usoara, a fost un succes si nu am avut dureri nici macar dupa ce a trecut efectul anesteziei. Pentru extractie responsabil este medicul chirurg implantolog (parca) al clinicii, si dansul foarte rabdator si amabil. 

Vreau sa le multumesc. Nu credeam vreodata sa fie atat de placuta o vizita la stomatolog ;)!!!

Mama cand a auzit ca m-a convins un dr, altul decat dr meu (care se chinuia de nu-stiu-cat-timp sa ma convinga sa scot amseaua), a spus ca trebuie sa fie cu adevarat special, din moment ce a reusit performanta aceasta. 

In sfarsit o echipa de medici care merita toate laudele si tot respectul. Le multumesc!!

Ra

P.S. Pariem ca merg sa rezolv si alte probleme pe care le mai am?? 🙂

11 Comments (+add yours?)

  1. ana
    May 01, 2011 @ 10:05:21

    Chiar a costat doar 49 lei detartrajul? Eu nu sunt din Bucuresti dar daca intr-adevar costa doar 49 lei detartrajul m-as programa la aceasta clinica, mai ales ca in vara trebuie sa ajung si pt alte treburi la Bucuresti, asa ca as profita de drumul pe care il voi face, caci pe la noi in oras nu am gasit detartraj sub 200 lei …

    Reply

    • Ra
      May 01, 2011 @ 10:18:41

      Nuuu, nu costa atat. Daca recitesti postul, vei vedea ca oferta am cumparat-o de pe un site. Acolo gasesti oferte de tot felul, iti alegi una, o platesti online, iti este trimis un voucher pe mail, il printezi si cu el mergi la clinica de exemplu. Tot ce am platit eu 49 de ron, costa normal 300 de ron. Deci prea ieftin ca sa nu profiti!! Mai ales ca este o clinica foarte buna. Si pe acest site gasesti oferte de tot felul, de la servicii medicale, cosmetice, infrumusetare si pana la reduceri la restaurante, vacante, diferite cumparaturi. Dupa ce platesti oferta e valabila un nr de zile. A mea era valabila 60 de zile, deci de cand o cumperi pana trec cele 60 de zile poti merge. Asa ca daca stii cumva cand vii in Bucuresti, poti cumpara din timp oferta. Eu verific site-ul de cateva ori pe saptamana si daca apare ceva – profit!! E o chestie geniala. Incearca ;)! Din ce oras esti? Zi frumoasa!

      Reply

  2. Janiss
    May 01, 2011 @ 12:23:37

    Hey…super tare! Chiar trebuie sa merg si eu la un stomatolog pentru ca am de rezolvat cate ceva… si cum in Bucuresti nu prea indraznesc sa merg undeva unde nu cunosc, ma bucur ca am citit postul tau 🙂 Nu am fost sigura niciodata nu site-urile astea de reduceri, dar acum m-am abonat si eu 😉 Oare mai este valabila oferta asta? Vad eu…daca nu, poate vin atele! Te pup si iti multumesc iubita*:

    Reply

    • Ra
      May 01, 2011 @ 12:28:01

      Iti recomand calduros aceasta clinica si medicii ei. La cat de critica sunt eu, crede-ma ca e greu sa laud pe cineva si atunci cand o fac, chiar merita. Nu am avut nici cel mai mic disconfort dupa extractie si s-au purtat super cu mine! Oferta nu mai e valabila, dar gasesti altele si daca urmaresti, o sa mai vezi. Eu am cautat sa fie si intr-o zona unde pot ajunge usor pt ca era aiurea sa merg in Drumul taberei, de ex. Am fost norocoasa sa o gasesc pe aceasta ;)! Cu placere si te pup si eu cu drag!! Ce mai fc tu???

      Reply

  3. adn
    May 17, 2011 @ 23:57:58

    hahaha m ai facut sa rad! aveam nevoie de asta! am stiut eu de ce am simtit ca trebuie sa intru pe blogul tau! :))

    Reply

  4. teo
    Apr 26, 2012 @ 18:01:02

    Suna a reclama toata ziua

    Reply

    • Ra
      Apr 26, 2012 @ 18:19:13

      Ia-o cum vrei! Atat timp cat pot sa pun la zid un serviciu prost, la fel merita sa ridic in slavi un serviciu bun!

      Reply

      • pisulina
        Sep 04, 2012 @ 19:44:35

        Eu platesc 140 Ron pt detartraj la dentistul meu pe care il stiu de cativa ani buni si pot spune despre el ca e nu numai foarte prietenos dar are si o mana foarte usoara si e foarte bland. Si chiar daca nu e clinica, cabinetul lui arata foarte bine. So, daca are cineva nevoie de dentist foarte in regula la un pret mai rezonabil recomand il recomand cu caldura. se numeste dr. Razvan Iancu si cabinetul 32 dental si poti vedea si preturile acolo. A, si am uitat sa mentionez ca e si fooarte dragut 🙂

      • Ra
        Sep 04, 2012 @ 22:16:25

        Multumesc pt info, sper sa fie de folos!

Leave a Reply

